/КРОСС/ Discovery Networks, Централна и Източа Европа, Близкият Изток и Африка (CEEMEA), част от Discovery Communications, медийна компания номер едно в света, оперираща в платената телевизия, назначи Виктория Дейвис като действащ регионален мениджър за Югоизточна Европа в Discovery Networks (CEEMEA).
Дейвис ще поеме поста от Влад Тудосие, който взе решение да преустанови отношенията си с Discovery Networks и да напусне позицията на регионален мениджър за Югоизточна Европа след три години работа в компанията. Тудосие отговаряше за цялостното управление на бизнеса в региона на Югоизточна Европа, включително за откриването на българския офис в София и пускането на няколко нови телевизионни канала от портфолиото на Discovery.
Позицията е следваща стъпка в кариерата на Виктория Дейвис, която от Директор „Продажби и дистрибуция" за Югоизточна Европа ще поеме цялостното управление на региона, включително офисите на Discovery в София и Букурещ. Екипът отговаря за работата с кабелни и сателитни оператори, рекламните продажби и програмното съдържание на осем канала, сред които TLC, Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra и ID Xtra.
„Виктория имаше ключова роля в засилване присъствието ни в целия регион, включително при откриването на офиса на Discovery в България, пускането на нови канали, част от портфолиото на Discovery Networks и създаванаето на нови партньорски отношения в региона. Нейният опит и качества ни поставят в отлична позиция да идентифицираме нови възможности, които ще разширят бизнеса ни и ще продължат растежа му." споделя Каша Кели (Kasia Kelly), президент и управляващ директор на Discovery Networks CEEMEA.
Дискавъри Нетуъркс Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA) е част от медийна компания номер едно в в света, оперираща в платената телевизия Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK). Дискавъри Нетуъркс CEEMEA дава възможност на хората да изследват света и да задоволят любопитството си чрез 12 канала, като някои от тях са Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science и Discovery HD Showcase, успоредно с това медийната компания предлага водещи потребителски и образователни продукти и услуги. Ние излъчваме на 19 езика, достигайки до над 260 милиона абонати в 105 държави на три континента.