Над 85 кампании се конкурират за престижната статуетка на Bright Awards 2014
Секция: ЛЮБОПИТНО
08 Април 2014 10:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 85 кампании се конкурират за престижната статуетка на Bright Awards 2014

В съревнованието за престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2014 ще се включат 86 кампании, подадени от 20 агенции и 6 компании и организации. Отчита се повишен ръст в броя на подадените заявки в размер на 7% в сравнение с миналата година. Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2014 ще бъдат обявени на официална церемония на 13 май 2014 г. в Кемпински хотел Зографски София.

Тази година най-голяма конкуренция има в категориите „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационна кампания на годината“, „Иновативна кампания“ и „Специално събитие“. Броят на съревноваващите се проекти по категории са:

·         Категория „Кампания за устойчиво развитие“ – 19 кампании;

·         Категория „Комуникационна кампания на годината“ – 19 кампании;

·         Категория „Специално събитие“ – 18 проекта;

·         Категория „Иновативна кампания“ – 13 кампании;

·         Категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – 6 кампании;

·         Категория „Кампания, реализирана в публичния сектор“ – 5 кампании;

·         Категория „Агенция на годината“ – 6 агенции;

„Щастливи сме, че и тази година продължаваме с тенденцията на увеличаване броя на участващите проекти в Bright Awards. Тази година в конкурса участват изключително силни ПР и комуникационни кампании. Макар 2013 година да беше трудна година за ПР бизнеса в България, качеството на съревноваващите се проекти е поредното доказателство, че трудностите и предизвикателствата не ни спират, а напротив – правят ни по-смели и креативни.“, сподели Николай Неделчев, председател на Управителния съвет на БАПРА за 2013-2015 г.

Тази година 20-членно жури оценява най-успешните ПР кампании в България. Всички членове на журито са световно признати ПР и комуникационни експерти от цял свят. Председател на журито тази година е г-н Дейвид Галахър, президент на Световната ПР организация (ICCO) и миналогодишният председател на журито в PR Lions, в рамките на международния фестивал за креативност Cannes Lions. Сред останалите членове на журито са: Кристоф Жинисти, смятан за един от основните двигатели, допринесли за развитието на дигиталните комуникации в Европа и основател на неправителствената организация WebDiversity; Барт де Врийс, член на борда на Международната ПР асоциация (ИПРА) от 2009 г.; Д-р Янина Дюбейковская, съпредседател и програмен директор на Световния комуникационен форум Давос; Д-р Зехра Гюнгьор, президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2014 г.; Джон Сандърс, регионален президент на Fleishman-Hillard за Европа, Близкия Изток и Африка (ЕМЕА); Франсис Ингам, миналогодишният председател на журито и главен изпълнителен директор на Световната ПР организация (ICCO) и други. Представяне на всички членове в журито можете да намерите тук: http://www.bapra.bg/2014/bg/jury/

http://www.prkernel.com/?action=news&id=897731