Карлсберг България представи новата визия на Tuborg
Секция: ИКОНОМИКА
28 Април 2014 12:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Карлсберг България представи новата визия на Tuborg

/КРОСС/ Карлсберг България представи новата визия и форма на бутилката на Tuborg на мистериозно парти в клуб Фабрика 126 в София. Гостите на събитието имаха възможност да чуят на живо едни от най-нашумелите имена на източноевропейската сцена за електронна ъндърграунд музика - сръбското дуо Battric & MIVU.

"През годините Tuborg се развива постоянно, следвайки най-новите тенденции в ежедневието, музикалните вкусове и градската култура на модерните млади хора. Вярвам, че новата визия ще привлече вниманието на потребителите и ще помогне за позиционирането на Tuborg на водещо място в сегмента на премиум бирите в България," каза Анастасия Станчева, бранд мениджър на Tuborg в Карлсберг България.

Обновената визия на бутилката Tuborg е създадена по проект на една от най-реномираните дизайнерски къщи в света - лондонската Turner Duckworth. Специалната форма и релефната повърхност на бутилката я правят много по-удобна за хващане. Дизайнът на етикета има свежо и модерно излъчване като в същото време съхранява спомена за над 140-годишната традиция на марката. Логото върху него e позиционирано с наклон точно 62.5° - така надписът застава абсолютно хоризонтално при отпиване на първата глътка от бутилката.

„Tuborg e напитката на активните млади хора, които са общителни, свободолюбиви, обичат забавленията и се наслаждават на живота. Новата бутилка въплъщава основните ценности на бранда - ентусиазъм, оптимизъм и желание за приключения," допълниха от компанията.

В подкрепа на новата идентичност на Tuborg Карлсберг България стартира промоция с награди. До 30 юни 2014 г. всички пълнолетни лица могат да опитат късмета си, като отлепят етикета от гърба на бутилка Tuborg 500 мл или 330 мл и да регистрират кода от него на www.tuborg.bg. Феновете на напитката ще имат възможност да спечелят 50 двойни билета за едни от най-очакваните музикални събития през годината - фестивалите Еxit в Нови Сад, Сърбия и Sea Dance Festival в Будва, Черна Гора. Всеки ден от периода на промоцията ще бъдат теглени и по 120 награди като плажни кърпи, раници и хладилни чанти.
Tuborg e пивка бира от типа пилзнер, произведена от най-добрия хмел, висококачествен ечемик и чиста вода, с алкохолно съдържание 4.6%. Тя се предлага в стъклени бутилки от 330 мл и 500 мл с уникалните за пазара лесно отваряеми капачки, в кен от 500 мл и наливна.

През 2004 г. Карлсберг България започва да произвежда Tuborg в модернизираната пивоварна в Шумен. Tuborg се превръща в една от най-бързо развиващите се бирени марки в България като през 2006 г. тя вече заема 26% пазарен дял в премиалния сегмент. В световен мащаб

Tuborg е във водещата тройка на най-добре развиващите се марки в семейството на Carlsberg Group.


Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва разнообразие от първокласни бири - националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger. Перла в короната на Карлсберг България е сайдера Somersby, който се произвежда и предлага в три разновидности - ябълка, круша и къпина. 


Carlsberg Group е една от водещите пивоварни компании в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Водещият бранд на компанията - Carlsberg - е сред най-популярните в света. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 41 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара. През 2012 г. Carlsberg Group е продала 120 млн. хектолитра или около 36 млрд. бутилки бира.