/КРОСС/ На 12 май 2014 г. стартира класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". Инициативата се реализира за шеста поредна година и е единствената класация, основана единствено върху мнението и нагласите на потребителите. "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Класацията се провежда в три етапа. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!
Подбрани са над 30 категории, от които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. Първият етап стартира на 12 май и ще продължи до 26 май. По време на тези две седмица потребителите избират (номинират) предпочитаната от тях марка в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.
Втори етап ще се проведе в периода 2 юни - 9 юни, като в този период потребителите гласуват за една от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.
Трети етап стартира на 16 юни и ще продължи до 23 юни включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория.
Подбраните категории са: ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, МИНЕРАЛНИ ВОДИ, ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ, МЕСНИ ПРОДУКТИ, МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ, ТЕСТЕНИ ИЗДЕЛИЯ, КОЗМЕТИКА, ДАМСКИ ОБЛЕКЛА, МЪЖКИ ОБЛЕКЛА, УЕБ МЕДИИ, УЕБ САЙТОВЕ, ЧЕРНА ТЕХНИКА, БЯЛА ТЕХНИКА, СПОРТНИ СТОКИ И СПОРТНИ МАГАЗИНИ, СМАРТФОНИ И ТЕЛЕФОНИ, АВТОМОБИЛИ, IT, ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ, РАДИО, ТЕЛЕВИЗИЯ, ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ, ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ, ВИНОПРОИЗВОДИТЕЛИ, БЪЛГАРСКА МАРКА и др.
Медийни партньори на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" 2014 г. са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, информационна агенция Cross.bg, b2bnews.bg, Biolife.bg, Bulevard.bg.
Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.