EVN България обслужи над 10 900 клиенти в област Хасково за първите 4 месеца на 2014 г.
Секция: БЪЛГАРИЯ
13 Май 2014 11:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България обслужи над 10 900 клиенти в област Хасково за първите 4 месеца на 2014 г.

/КРОСС/ За периода от началото на 2014 г. до края на април в офисите на EVN България в област Хасково са обслужени над 10 900 клиенти. При посещение в EVN Офис всеки клиент може да се консултира относно различни въпроси, касаещи доставката на електроенергия - от ново присъединяване на обект към електроразпределителната мрежа и текущо обслужване, до предоставяне на конкретни услуги и технически функции. Всеки клиент получава информация по негово индивидуално запитване, разяснения за нормативните изисквания, както и услуги, предоставяни от дружеството в полза на клиентите. На място се разпространяват безплатно брошури и информационни материали за предоставяните услуги.

От обслужените общо 10 900 клиенти в област Хасково за изминалите 4 месеца по места най-много клиенти са посетили EVN Офис гр. Хасково - над 4000 клиенти, следван от EVN Офис гр. Димитровград и EVN Офис гр. Харманли. EVN Офис гр. Свиленград е обслужил над 1700 клиенти.

На територията на областта дружеството обслужва повече от 140 000 битови клиенти. За посочения период от жителите на област Хасково са постъпили по-малко от 290 броя сигнали, което е 0,2 на сто. Всеки сигнал се разглежда индивидуално. В дружеството е създадена система за стандартизирано управление на клиентските сигнали - въведени са единни стандарти при тяхното приемане, регистриране и обработване, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването.

Дружеството проведе и изнесени срещи - разговори с граждани от област Хасково в рамките на инициативата „EVN при Вас". Специалисти на дружеството отговориха на множество въпроси на клиенти в Любимец, Симеоновград и Ивайловград. По време на изнесените срещи бяха разисквани конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, въпроси свързани с поддръжка на мрежата в района, работата на аварийните екипи и др.

Денонощно на разположение на клиентите седем дни в седмицата е и телефонният център на EVN България: всеки клиент може да се свърже с дружеството чрез телефон, писмо, имейл, факс, както и да се информира на интернет страницата на EVN България - www.evn.bg.