Повече от 12 700 клиенти в област Стара Загора обслужени в EVN Офиси за първите 4 месеца на 2014 г.
Секция: БЪЛГАРИЯ
13 Май 2014 11:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Повече от 12 700 клиенти в област Стара Загора обслужени в EVN Офиси за първите 4 месеца на 2014 г.

/КРОСС/ За да бъде по-близо до клиентите си, дружеството проведе изнесени срещи с граждани в 5 населени места от областта - гр. Казанлък, гр. Павел баня, гр. Гълъбово, с. Братя Даскалови и с. Могила (общ. Стара Загора)

За периода от началото на 2014 г. до края на април в офисите на EVN България в област Хасково са посетени от общо над 12 700 клиенти. При посещение в EVN Офис всеки клиент може да се консултира със специалистите на дружеството относно различни въпроси, касаещи доставката на електроенергия - от ново присъединяване на обект към електроразпределителната мрежа и текущо обслужване до предоставяне на конкретни клиентски услуги и технически функции. При своето посещение всеки клиент получава информация по негово индивидуално запитване, разяснения за нормативните изисквания, както и услуги, предоставяни от дружеството в полза на клиентите. На място се разпространяват безплатно брошури и информационни материали за предоставяните услуги.

От обслужените над 12700 клиенти в област Стара Загора за изминалите 4 месеца по места най-много клиенти са посетили EVN Офис гр. Стара Загора - повече от 6600 клиенти, следван от EVN Офис гр. Казанлък - 3700 и EVN Офис гр. Раднево - над 1500 клиенти. EVN Офис гр. Чирпан е обслужил повече от 800 клиенти.

На територията на областта дружеството обслужва повече от 200 000 битови клиенти. За посочения период от жителите на област Стара Загора са постъпили по-малко от 380 сигналa, което е по-малко от 0,2 на сто. Всеки сигнал се разглежда индивидуално. В дружеството е създадена система за стандартизирано управление на клиентските сигнали - въведени са единни стандарти при тяхното приемане, регистриране и обработване, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването.

С цел задълбочаването на директните контакти с клиенти дружеството проведе и изнесени срещи с граждани от област Стара Загора в рамките на инициативата „EVN при Вас". Специалисти на дружеството проведоха срещи-разговори с клиенти от 5 населени места - гр. Казанлък, гр. Гълъбово, гр. Павел баня, с. Братя Даскалови и с. Могила (община Стара Загора). По време на изнесените срещи бяха разисквани конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, въпроси свързани с поддръжка на мрежата в района, работата на аварийните екипи и др. Заедно с това през март 2014 г. по случай Деня на потребителя дружеството беше посетено от обществените посредници на общини Стара Загора и Казанлък. В гр. Стара Загора се състоя и първото заседание на друга клиентска инициатива на EVN България, имаща за цел директен диалог с клиентите - „Клиентски съвет".

Денонощно на разположение на клиентите седем дни в седмицата е и телефонният център на EVN България: всеки клиент може да се свърже с дружеството чрез телефон, писмо, имейл, факс, както и да се информира на интернет страницата на EVN България - www.evn.bg.