APRA Porter Novelli Group с две награди първо място на BAPRA Bright Awards 2014
Секция: ИКОНОМИКА
14 Май 2014 19:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
APRA Porter Novelli Group с две награди първо място на BAPRA Bright Awards 2014

София /КРОСС/ APRA Porter Novelli Group зае първото място в две от общо седем категории на престижните награди BAPRA Bright Awards 2014.
За кампания „Една легенда оживява", реализирана за Община Самоков за популяризиране на проект „Цали Мали Град" в категория „Комуникационна кампания в публичния сектор";
За кампания „Живей Активно! 2013", реализирана за компанията Нестле България в категория „Специално събитие".

Агенцията взе още една награда, като бе класирана на трето място в категорията „Кампания за устойчиво развитие" за „Алкохолът е лош шофьор" на Каменица.

Рекорден брой кампании над 80 бр. на 20 агенции участваха в BAPRA Bright Awards 2014. 18-членно международно жури оценяваше всички кандидатури. Председател тази година е Дейвид Галахар, президент на ICCO - Международна организация за комуникационен консултинг (МОКК). В журито членуват още комуникационни експерти от Великобритания, САЩ, Холандия, Португалия, Полша, Румъния, Хърватска, Чехия, Шотландия, Русия, Турция, Египет.