Емилия Стефанова е новият управляващ директор на Аll Channels | Advertising
Секция: ИКОНОМИКА
04 Юни 2014 10:48
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Емилия Стефанова е новият управляващ директор на Аll Channels | Advertising

/КРОСС/Емилия Стефанова поема поста управляващ директор на Аll Channels | Advertising - рекламната агенция част от All Channels Communication Group. На тази позиция тя ще се фокусира върху стратегическото и бизнес развитие на рекламната агенция. Емилия има значителен опит в областта на маркетинга, корпоративните и вътрешни комуникации, връзките с обществеността, както и рекламата на международни компании в редица сектори - недвижими имоти, банкиране и телекомуникации.

Преди да поеме поста в All Channels Communication Group Емилия Стефанова работи в Colliers International в периода 2008 - 2012 г. През годините заема две управленски позиции в компанията - мениджър „Маркетинг" и мениджър „Маркетинг и управление на недвижими имоти". Като мениджър „Маркетинг" в Colliers International тя отговаря за успешното откриване и управлението на всички маркетинг операции на най-големите търговски центрове в страната - The Mall, Grand Mall и Park Mall. Емилия проектно отговаря и за маркетинг активностите при откриването на Парадайс Център.

В продължение на година Емилия Стефанова е мениджър "Вътрешни комуникации" в HP за Европа, Близкия Изток и Африка. Предишните назначения на Емилия включват управлението на отдел „Маркетинг и PR" в Пощенска банка. Сред отговорностите й са промяна на корпоративната идентичност на финансовата институция, както и комуникационно управление на процеса на сливане с ДЗИ банк. Емилия започва кариерата си в областта на маркетинга в отдел реклама в „Мобиком", като в продължение развива телекоминукационния си опит като Маркетинг Мениджър в „Германос", отговарящ за развитието на верига магазини за електроника, офис техника и телекомуникационни решения при стартирането на втория мобилен оператор Глобул.

Аll Channels | Advertising е създадена през 2009 г. като част от комуникационната група Аll Channel Communication Group. В рамките на краткото си развитие агенцията се нарежда сред едни от водещите в бранша. Аll Channels | Advertising е изцяло независима българска рекламна агенция, която през последните години нарежда в портфолиото си редица водещи местни и международни клиенти. Агенцията предлага широка гама от услуги от творчески концепции до цялостни рекламни стратегии.