Лозанов предлага средствата за предизборните кампании да идват от публичен фонд
Секция: ПОЛИТИКА
10 Юни 2014 10:14
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лозанов предлага средствата за предизборните кампании да идват от публичен фонд

/КРОСС/ "Електронните медии се държаха балансирано и коректно по време на предизборната кампания за евровота", каза за „Хоризонт" председателят на Съвета за електронни медии доц. Георги Лозанов. Съветът днес ще представи резултатите от своя мониторинг.

Лозанов предлага да се създаде публичен фонд, в който да се генерират средствата за кампанията, а медиите да кандидатстват с конкуриращи се помежду си проекти.

"Важно е да бъде оценявано доколко тези проекти са в полза на избирателите, а не в полза на политиците, които сега чисто ПР-ски се възползват от медиите в предизборна ситуация. Самата кампания има много слабо влияние върху вота, защото сега кампанията всъщност е една търговия. Тя може да е полезна за тези, които участват в нея за някакъв финансов резултат или политиците да се надяват, че по този начин - чрез ПР, ще постигнат влияние върху аудиторията. Много по-важно е кампания да се прави в полза на избирателя и аудиторията и затова ми се струва, че един такъв фонд ще обърне логиката", заяви председателят на СЕМ.