EVN България проведе втора среща на Клиентския съвет
Секция: ИКОНОМИКА
13 Юни 2014 12:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България проведе втора среща на Клиентския съвет

/КРОСС/ На 7 юни в Сливен се проведе втората среща на Клиентски съвет към EVN България. Бяха дискутирани дейности по темите, обсъдени на първата среща, както и нови аспекти в комуникацията и развитието на клиентското обслужване на дружеството. 

Първото заседание беше организирано през ноември 2013 г. в Стара Загора.

Част от дискусията бяха новите възможности за клиентите в онлайн платформата за информация и плащане „EVN Онлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx - въведените: архив от фактури за последните 13 месеца, показания и възможност за справки, заплащане възстановяване на електрозахранването след прекъсване, потвърждение на плащане по имейл, обновената брошура с визуализации и др.

Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. Той се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.