Над 9400 клиенти на ЧЕЗ се регистрирали за SMS услугите на компанията
Секция: БЪЛГАРИЯ
21 Август 2014 10:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 9400 клиенти на ЧЕЗ се регистрирали за SMS услугите на компанията

/КРОСС/ Над 9400 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за предлаганите от компанията sms-услуги от началото на 2014 г. до края на юли. Така общият брой на потребителите, които се възползват от възможността за бърза проверка на месечната сметка и известяване при неплатено задължение, достигна 61 хиляди.

За първите 7 месеца от годината ЧЕЗ е изпратила над 105 хиляди кратки съобщения за просрочия на месечните задължения и повече от 5 хиляди sms-а с информация за размера на дължимата сума.

„Информирането чрез кратки текстови съобщения е част от концепцията ни за максимално вписване на предлаганите от компанията услуги в мобилното и динамичното ежедневие на клиентите. За нас е важно новите услуги, които разработваме, да улесняват комуникацията на клиентите ни с дружествата на ЧЕЗ. Радваме се, че все повече клиенти оценяват удобствата на предлаганите услуги", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Приблизително половината от регистрациите за sms-услуги се правят в офисите на Изипей, всеки четвърти се абонира чрез официалната уебстраница на ЧЕЗ, а останалите регистрации се извършват с изпращане на sms или в Центровете за обслужване на клиенти (ЦОК) в Западна България. Допълнителна информация за sms-услугите потребителите могат да намерят на www.cez.bg в секция „За клиента", на денонощната информационна линия 0700 10 010 и в ЦОК.

За 9 години от стъпването си на българския пазар ЧЕЗ инвестира 771 млн. лева в поддържане, развитие и модернизиране на мрежите и подобряване на обслужването.

Компанията създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе нови и модерни практики в обслужването на клиенти, като институцията Енергиен омбудсман и Потребителски съвет.