Нескучен хибрид: Peugeot Quartz
Секция: Автомобили
18 Септември 2014 14:19
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Нескучен хибрид: Peugeot Quartz

/КРОСС/ 2 л/100 км ли!? Да бе, да!? Quartz няма подобни амбиции. Концептуалният модел ще блесне официално по време на салона в Париж, който стартира на 2 октомври. Екипът на TopGear вече има свой човек във френската столица, така че знаем как вървят приготовленията. И ще бъдем там в точния момент, за да научите всички новини от първа ръка.
Quartz е "SUV на бъдещето", казват от Peugeot. Тъй като сериозно се съмняваме студията някога да види поточна линия, ще си затворим очите за това изказване. Прототипът стъпва на епохални 23-инчови джанти, които донякъде лъжат за размерите му. Всъщност Quartz е сравнително компактен на дължина (4,5 метра), но се разпростира на цели 2,06 м на ширина. Липсва B-колона, а ножичните врати са само малка част от арсенала му с изкусителни опции.

Най-хубавото обаче са двигателите. Три на брой, ако трябва да сме конкретни. И с обща мощност 500 к.с. Бензиновото сърце е наглед скромен 1,6-литров турбомотор, но със завидните 270 к.с. и 330 Нм. На предния мост живее електромотор със 115 к.с., който помага на двигателя с вътрешно горене по време на смяна на предавка, така че да не усещате загубата на мощност. На задния мост също има симпатичен електромотор с още 115 к.с. Изцяло на ток колата може да измине 50 км, но нас повече ни вълнува хибридният режим, при който стряскащата за кола с лъв на емблемата мощност се изсипва в пълен синхрон към четирите колела. Помагат ѝ диференциалът с ограничено приплъзване, пневматичното окачване (поддържа клиренс между 300 и 350 мм) и цяла шапка свръхмодерни технологии.

Все още нямаме снимки на интериора, но дори графиките разкриват немалко подробности. Хедъп дисплеят задминава и най-високите постижения в класа. Местата вътре са четири, индивидуални за всеки пътник. Цялостното оформление на дизайна се подчинява на философия, наречена i-Cockpit, каквото и да значи това, пише topgear.bg.