Търговска мисия с участието на българските МСП се проведе в Мюнхен
Секция: ИКОНОМИКА
14 Ноември 2014 17:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Търговска мисия с участието на българските МСП се проведе в Мюнхен

/КРОСС/ Български производители от сектор електроника, електротехника и машиностроене взеха участие в търговска мисия до Мюнхен, организирана от Агенцията за малки и средни предприятия. Промоционалната проява се проведе в периода 10 - 13 ноември 2014 г. в изпълнение на проект "Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия".
В търговската мисия до Мюнхен участваха представители на 15 български компании: АЦОМ ООД - София, Бетамарк ЕООД - Варна, Комикон ООД - София, Елком-МД ООД - Варна, Елексим - Георги Симеонов ЕТ - София, Елпром Харманли АД - Харманли, Игнитор ЕООД - Велико Търново, Интелигентни системи за сигурност ООД - Враца, Мултитерм ООД - с. Труд, Оптексим АД - София, ЕТ НТС Селект - Плевен, ПС електрик ООД - Шумен, Ромтех-3ЕС ООД - Враца, Специализирани Бизнес Системи АД - София, Соларити БГ ООД - Пловдив.

Програмата на мисията включваше посещение на Международната специализирана изложба Electronica 2014, където българските мениджъри и специалисти имаха възможност да се запознаят с продуктите на експонентите, световните тенденции в сектора, както и да установят преки бизнес контакти. В рамките на изложбата се проведе семинар „Полезни стъпки при навлизането на българските предприятия на немския пазар", открит от главния мениджър на Electronica 2014 Щефан Лотер. Ръководителят на Службата по търговско-икономическите въпроси в Мюнхен Петър Георгиев представи на българските производители актуалното състояние на икономиката на Германия и възможностите за сътрудничество между фирмите от двете страни. Търговската мисия завърши с посещение на Delivery Center на германския гигант BMW Group - BMW Welt.
Провеждането на търговската мисия до Мюнхен е финансирано от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Конкурентоспособност". Със средствата на проекта за развитието на експорта на участниците бяха поети разходи за: самолетен билет, вътрешен транспорт и трансфер, хотелско настаняване и логистика на място.