Golf R Variant с 300 к.с.
Секция: Автомобили
19 Ноември 2014 14:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Golf R Variant с 300 к.с.

/КРОСС/ Новият Golf R Variant ще отпразнува премиерата си на изложението в Лос Анджелис (21-30 ноември). Там компанията от Волфсбург ще представи потентното комби с двойно задвижване и обем за товари от 605 литра.

19-цолови джанти по желание на клиента

Отвън то се различава от стандартните версии по задната броня с R-Design, дифузьор в черен гланц и четири хромирани ауспухови тръби. Към това се добавят т.нар. Aeroflaps отстрани на задния капак, вишневочервени задни светлини и LED-осветление за регистрационната табела. Отпред специалният Variant има броня с големи въздуховоди, нова радиаторна решетка и биксенонови фарове с вградени дневни светлини. Праговете с R-Design са издържани в цвета на каросерията, а капаците на огледалата са боядисани в сребрист мат. Серийните джанти са 18-цолови, като опция клиентите могат да поръчат и „19-ки".

Спортните седалки в Golf R Variant са облечени в микс от текстил и алкантара, синьото амбиентно осветление е серийно, както и CD-радиото Composition Touch и автоматичният климатик. В списъка с екстрите откриваме пакет от напа, карбон и кожа. В кокпита има много елементи, изработени от карбон, а педалите и опорите за краката са направени от стомана. Както и при стандартния Golf Variant, подът на багажника е гъвкав, а облегалката на задната седалка се дели в съотношение 60:40.

DSG е серийна

Топмодификацията е задвижвана от 4-цилиндров двигател с 300 к.с., който развива максимален въртящ момент от 380 Нм в диапазона между 1800 и 5500 об/мин. Golf R Variant "спринтира" за 5,1 сек от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Двойното задвижване, както и DSG-трансмисията, са серийни. Многодисковият съединител Haldex от 5-о поколение осигурява почти до 100% прехвърляне на мощността към задната ос. Спортното комби разполага с електронни блокажи на диференциалите, системата XDS+ спира вътрешните за завоя колела. Variant R гарантира удоволствиe на пистата с прогресивното си кормилно управление и спортния режим на системата за стабилност ESC. Опционално моделът се оборудва с адаптивно окачване DDC, което при R-версиите разполага със специална настройка Race, която прави не само амортисьорите по-твърди, но и „изостря" реакциите на DSG-трансмисията и на двигателя. От VW още не дават данни за цената, пише autobild.bg.