Футболният отбор на спортните журналисти подкрепи кампанията срещу рака на простатата „Открито за мъжете”
Секция: Здраве
27 Ноември 2014 16:50
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Футболният отбор на спортните журналисти подкрепи кампанията срещу рака на простатата „Открито за мъжете”

/КРОСС/ 5:2 завърши приятелският футболен мач между сборния отбор на спортните журналисти „Медия Юнайтед" и служителите на Sanofi България, в полза на тима на четвъртата власт.

Футболната среща бе част от информационна кампания на Sanofi България срещу рака на простата „Открито за мъжете", чиято цел е да повиши информираността на обществото по проблема и да повиши ранната диагностика на заболяването. Ракът на простатата е втори по честота сред новодиагностицираните злокачествени заболявания при мъжете и втората най-честа причина за смърт сред тях в България.

Едновременно с това обаче съществува висок процент на недиагностицираност на заболяването. Затова и слоганът на тазгодишната кампания е „Проверката е висша форма на мъжественост".

Капитан на отбора на Sanofi бе най-добрият български плувец Петър Стойчев, който е и посланик на кампанията „Открито за мъжете", а съдия на благотворителната среща - Антон Генов.

„Футболът е най-популярният и коментиран спорт сред мъжете в България. Именно затова решихме да организираме приятелски футболен мач като най-добрата възможност да повдигнем темата за рака на простатата и да накара обществото открито да говори за този социален проблем. Много благодаря на отбора на спортните журналисти „Медия Юнайтед", които за пореден път показаха, че медиите могат да се обединят в името на кауза каквато е борбата с рака на простата. За мен отговорното поведение е проява на мъжественост. Затова искам да призова всички български мъже да проявят тази отговорност към здравето си и един път в годината да се подлагат на профилактичен преглед." - сподели Петър Стойчев, посланик на кампанията „Открито за мъжете".

„Като глобален иновационен лидер Sanofi разработва и предлага медикаменти за хората с простатен карцином, но едновременно с това като социално отговорна компания инвестираме и в превенция на проблема. Затова и за втора поредна година организираме кампанията „Открито за мъжете" и осигуряваме безплатни профилактични прегледи при уролог в София, Варна, Пловдив и Плевен в последната седмица на ноември." - сподели Йерон Вайтес, Генерален директор на Sanofi България.


Световният лидер в здравеопазването Sanofi разработва и разпространява терапевтични решения, базирани на потребностите на пациентите. Sanofi има съществено участие в системата на здравеопазването със седем ключови платформи: решения за диабет, човешки ваксини, иновативни лекарства, лекарствени средства без рецепта, нови пазари, ветеринарна медицина и подразделението за редки болести - Genzyme. Sanofi е листвана на борсата в Париж (EURONEXT: SAN) и Ню Йорк (NYSE: SNY).