100 000 посетители за старта на Black Friday от EMAG
Секция: БЪЛГАРИЯ
28 Ноември 2014 11:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
100 000 посетители за старта на Black Friday от EMAG

София /КРОСС/ Най-голямата шопинг кампания на eMAG - Black Friday - започна точно в 7.26 ч. днес с огромен интерес. За старта на Black Friday бяха регистрирани 100 000 посетители, а в първите 10 минути на кампанията българските потребители са направили 12 000 поръчки, като на секунда са се продавали 20 продукта.

Само за час поръчаните стоки достигат 40 000, а три часа след началото вече са закупени 70 000 продукта на стойност 6 300 000 лв. Също така до момента има продадени 6000 смартфона, 6000 таблета, 11 300 домашни електроуреди, 2300 детски продукта.

Black Friday, денят с най-много и най-големи намаления в годината, се провежда за втора поредна година на eMAG.bg. Най-големият електронен магазин в Централна и Източна Европа предлага хиляди продукти с намаления до 70%, а кампанията ще продължи до 23:59 ч. днес. Тази година търговецът предлага намаления на голямо разнообразие от продукти - не само на традиционната електроника, но и в развиващи се категории - книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи. Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за Black Friday, като на всеки час от склада тръгва по един камион за страната.

В България познаваемостта на Black Friday нарасна значително след първата кампания Black Friday на eMAG през 2013 г. Проучване, проведено от Daedalus Millward Brown за познаваемостта на Black Friday в страната показва, че над 70% от анкетираните знаят за събитието и 72% от тях планират да пазаруват по време на него (в сравнение с 33% от предишната година). eMAG е първият магазин, който хората свързват веднага с кампанията за Black Friday.