През април предстои първият конгрес за онлайн търговия в България
Секция: ИКОНОМИКА
05 Март 2015 13:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
През април предстои първият конгрес за онлайн търговия в България

/КРОСС/ На 3-ти април т. г. в Интер Ескпо Център ще се състои първият конгрес за онлайн търговия в България - eCommCongress. Събитието се организира от Event Bakery и ще се стреми да събере на едно място всички, заинтересовани от перспективите на този бизнес. Целта на конгреса ще бъде да повиши нивото в бранша, като покаже добрите практики в развиването електронната търговия.

На eCommCongress ще бъдат дадени примери и препоръки как онлайн търговците да повишат ефективността си, да привлекат нови клиенти и да изградят лоялни такива като печелят повече; как търговците с физически обекти да използват наличните ресурси, за да увеличат печалбите си като продават и онлайн, и да достигат до още повече клиенти, независимо къде живеят те и в колко часа биха искали да си пазаруват; как клиентите да правят изгодни за тях онлайн поръчки като същевременно пестят време, пари и имат комфорта да пазаруват от желаното от тях място и свобода на избора.

Един от лекторите на събитието ще бъде Спас Сливков - изпълнителен директор на OLX.bg, част от медийната група Naspers, която оперира в 107 страни по света. Той ще сподели добри практики за добри продажбие онлайн с минимална финансова инвестиция. Лектори ще бъдат още Ева Вучева - директор корпоративно развитие на ЦИЕ Fashion Days Group; Георги Мирчев, който се занимава активно с проучването и интегрирането на най-добрите практики и методологии за развиване на онлайн бизнес; Стефан Чорбанов - съосновател на Stenik, една от водещите уеб агенции за разработка на интернет магазини в България; Огнян Младенов - един от водещите експерти по оптимизация за търсещи машини; Георги Христулев ще говори за E-mail маркетинг и как да превръщаме всеки клиент, „влязал" в онлайн магазина ни, в лоялен; Никола Романов, който е успял за 8 месеца да обработи поръчки за 100 000$, при това без да има собствен онлайн магазин; Огнян Лахчев - част от екипа на eMag, професионалист в развитието на Marketplace платформите в глобален мащаб и мобилна търговия, която се очаква в близко бъдеще да доминира онлайн каналите за продажба; Василена Вълчанова - маркетинг мениджър на Ozone, тя ще разкаже как да обгрижваме своите клиенти за да се завърнат.

Освен семинарна част, събитието ще има и изложение със свободен вход за посетители. Посредством него фирмите и доставчиците на онлайн услуги ще се срещнат с всички, желаещи да правят бизнес. Сред тях ще бъдат и представители на Комисията за защита на потребителите. Експерти ще отговорят на въпроси и ще дават съвети за успешно развиване на онлайн търговия, съобразено със закона и потребителите.

Спонсори на събитието са Summer Cart и Shopex.