Корейски филми водят туристи
Секция: Туризъм
19 Май 2015 07:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Корейски филми водят туристи

София /КРОСС/ Ако страната ни иска да пробие на корейския туристически пазар, трябва да помисли за заснемането на азиатски филми у нас. Именно тази тактика през последните две години е довела до ръст от 8 път на броя на гостите от Южна Корея в Хърватска. По време на срещите ми стана ясно, че сериалите водят до интерес към туристическите атракции, обясни зам.-министърът на туризма Ирена Георгиева, която беше част от делегацията на президента Росен Плевнелиев при посещението му в Сеул. Доскоро хърватските острови и крайбрежни градове са били абсолютно непознати в Сеул, докато сега са сред модерните дестинации, обясни тя. Корейците търсят предимно възможности за гурме туризъм, спа почивки, дегустации на вина и културен туризъм, обясни Георгиева. Има големи възможности за привличане на корейски туристи и ще посъветвам министерството на туризма да проучи възможностите за това, коментира и президентът Росен Плевнелиев в Сеул. При посещението на българската делегация в корейската столица стана ясно, че в азиатската страна има огромен интерес към внос на български вина. За съжаление обаче в момента такъв внос почти няма. Възможности за сътрудничество има и в софтуерния бизнес, тъй като големите гиганти като Самсунг и Ел Джи са готови да инвестират в новаторски идеи и приложения, пише "Стандарт".