Различният Outback
Секция: Автомобили
13 Юни 2015 09:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Различният Outback

/КРОСС/ Допреди години моделите на Subaru бяха като че ли ориентирани в посока офроуд: със „здрава" външност и устойчив интериор. Петото поколение на Outback предлага съвсем различна атмосфера

Просторен и интелигентен - интериорът на новия Outback

Вътрешното пространство на Outback е практично не само заради многобройните си поставки и стойки, а и заради многото място за пътниците и техния багаж. Блестяща конзола, фини материали, както и модерни уреди и отлична изработка - това е Outback, който е малко пораснал спрямо своя предшественик - 4,82 м. Както на първия, така и на втория ред ще седите удобно, а багажникът побира 559 л. Арматурното табло е изчистено и прегледно оформено, а материалите изглеждат добре. Тъчскрийн системата на 7-инчовия монитор е с логично меню, което се управлява лесно и бързо. Бутоните на волана са удобни и добре структурирани.

Много добър дизелов двигател

Subaru предлага своя нов модел с две моторизации: с 2,0-литров турбодизелов агрегат със 150 к.с. и с 2,5-литров бензинов със 175 к.с. И двата мотора са 4-цилиндрови боксерни, като AUTO BILD тества дизеловия. Неговият максимален въртящ момент от 350 Нм е на разположение между 1600 и 2800 оборота. Дизеловият мотор ускорява 1,7-тонния автомобил мощно и равномерно, без да се натрапва акустично. От Subaru са свършили чудесна работа по отношение на спокойната работа и добрата шумоизолация на агрегата. Спринтът от 0 до 100 се взима за 9,9 секунди, максималното темпо е 200 км/ч. Иначе моторът си партнира идеално с безстепенната CVT автоматична трансмисия. Разходът според производителя е 6,1 л/100 км. Outback се представя отлично - автомобилът е оборудван със задължителното за Subaru двойно задвижване, както и с режим X-Mode.

Електронни асистенти

При новия Outback японците предлагат система EyeSight. Системата работи на базата на стереокамера и сканира пространството пред автомобила, поддържайки дистанция спрямо движещия се отпред автомобил. Освен EyeSight включва система за аварийно спиране с предупреждение за сблъсък, както и асистент за запазване на пътното платно. Системата на Subaru функционира стабилно и осигурява много добра активна безопасност.

Финансовите аргументи определено са на страната на Outback - с дизеловия мотор и механична скоростна кутия, както и с доста доброто си базово ниво на оборудване.

ИЗВОД

С новия Outback Subaru ни показва своята различна, значително по-култивирана страна. Комбито е просторен, интелигентно замислен, стабилен и удобен автомобил - разбира се, с дизеловия агрегат. Балансиран кросоувър, който е чудесен избор за индивидуалисти.

Subaru Outback 2.0D

4-цил. боксерен мотор, отпр. напр. • работен обем 1998 куб. см • мощност 110 кВт (150 к.с.) • макс. въртящ момент 350 Нм макс. скорост 200 км/ч • 0-100 км/ч за 9,9 сек • двойно задвижване/безстеп. трансмисия • Д/Ш/В 4815/1840/1605 мм обем на багажника 559-1848 л собствено тегло 1676 кг • разход на гориво 6,1 л дизел/100 км вредни емисии CO2 159 г/км., пише autobild.bg.