„Ловци на духове" се завръща с нови експлозивни епизоди
Секция: ЛЮБОПИТНО
29 Юни 2015 11:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Ловци на духове" се завръща с нови експлозивни епизоди

/КРОСС/„Ловците на митове" Адам Савидж и Джейми Хайнеман се завръщат за нови неизлъчвани епизоди на поредицата по Discovery Channel. В новите десет серии от сезон 10 експертите по специални ефекти ще отсеят фактите от заблудите във филмовите класики "Индиана Джоунс", "Семейство Симпсънс" и "Аз Отборът". От 5-и юли, 17:00 ч. зрителите ще разберат още дали е възможно да се построи действащо оръдие от неща, намерени в хамбара, както и дали кола може да се превърне в мотоциклет, а колело да се трансформира в лодка. 

Адам Савидж и Джейми Хайнеман ще бъдат бързи и любопитни по време на екстремен дрифт в Сан Франсиско. Те ще подложат на съмнение два от най-големите митове от света на дрифт състезанията. В един от новите епизоди на „Ловци на митове" водещите ще се срещнат с Ал Джийн, изпълнителният продуцент на емблематичната анимационна поредица „Семейство Симпсън". Адам и Джейми ще разкрият дали всичко в предаването, нарисувано от аниматорите, би могло да се случи в действителност.
Водещият Адам Савидж посвещава живота си на постоянното придобиване на нови умения, които да му позволят да превърне в реалност щурите си хрумвания. Той може да направи всичко - от статуи на Буда, футуристични оръжия и космически кораби, танцуващи по зеленчуци, до изящни произведения на изкуството и анимиран шоколад - и почти всичко друго, което може да се сети човек. Като дете Адам прави собствените си играчки сам от мига, в който родителите му му позволяват да използва ножица.


През 1993 г. Савидж започва кариера си в областта на специалните ефекти, работейки по повече от 100 телевизионни реклами и десетки филми, включително „Междузвездни войни: Епизод I: Невидима заплаха" и „Междузвездни войни: Епизод II - Атаката на клонингите", „Галактическа мисия", „Терминатор 3", „A.I.: Изкуствен интелект" и „Матрицата". Той също така проектира фоновите сценични елементи и облекла за реклами на компании като Coca-Cola, Hershey, Lexus и други.
Другата половинка от дуото на „Ловци на дихове", Джейми Хайнеман е човек с много лица и интереси. Бил е експерт по оцеляване в пустинята, капитан на лодка, водолаз, лингвист, каубой, механик, готвач и какво ли още не.
Джейми работи по над 800 реклами за големи производители на коли, компании за безалкохолни напитки, спортни обувки и много други продукти - включително автомат, изстрелващ безалкохолни напитки 7-Up. Експертът по сценични ефекти е част от екипите зад филми като „Дракула" на Франсис Форд Копола, „Арахнофобия", „Гол обяд" и „Флабър".