За шести пореден път потребителите избраха Мтел за своята любима телекомуникационна марка
Секция: Технологии
30 Юни 2015 11:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
За шести пореден път потребителите избраха Мтел за своята любима телекомуникационна марка

/КРОСС/За шеста поредна година Мтел спечели първа награда в категорията „Телекомуникации" в националната класация „Любимите марки". Компанията събра близо 4300 гласа, с 600 повече от първия си подгласник. Така Мтел се утвърди за пореден път като най-предпочитания бранд сред доставчиците на телеком услуги в България.

В продължение на два месеца интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 24 категории. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Loreal, Happy Bar & Grill и други.
„Това признание идва в особено специален момент за всички в Мтел. През тази година празнуваме своята 20-годишнина и фактът, че за пореден път бяхме избрани за любимa марка от българите, показва колко важно е да следваме пътя, който нашите клиенти сами задават. Докато имаме тяхното доверие и подкрепа, знаем, че вървим в правилната посока", коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации" в Мтел.
В началото на юни компанията получи и друго високо признание - президентът Росен Плевнелиев връчи на изпълнителния директор на телекома, Танасис Кацирубас, почетен знак за активна позиция по значими обществени каузи и последователна политика за корпоративна социална отговорност. За последните две десетилетия Мтел е инвестирал в българската икономика над 3,5 млрд. лева.
„Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация. Тя се провежда за седма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат най-много. Своите гласове дадоха над 40 000 души. За разлика от други класации тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.
Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.