Една от най-престижните награди в света за туристическа реклама тази година е за България и агенция reforma
Секция: Туризъм
14 Април 2016 13:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Една от най-престижните награди в света за туристическа реклама тази година е за България и агенция reforma

/КРОСС/Eдин от най-престижните фестивали в света за реклама в туризма - 2016 WorldMediaFestival - TOURISM - global competition, който се провежда ежегодно в Хамбург, Германия, присъди сребърната награда на българската агенция reforma за кампанията за насърчаване на вътрешния туризъм "Скрито пред очите ти". Възложител на кампанията е Министерство на туризма. Наградени в категорият Film са двата имиджови клипа от кампанията.

WorldMediaFestival - TOURISM е един от най-големите и престижни фестивали за туристическа реклама в света и в него всяка година участват държави от целия свят. Отличието за България й носи голям престиж, защото е спечелено в надпревара с над 50 държави в света - всичките лидери в туристическия маркетинг като САЩ, Франция, Германия, Малайзия, Великобритания, Австралия, Испания, Турция и много други. Тази година в конкурса бяха подадени над 330 проекта от цял свят. В миналогодишния фестивал бяха отличени туристическите реклами на Швейцария, Малайзия и Канада. Тази година България участва за първи път в Световния фестивал за туристическа реклама.

Наградените реклами в категорията Film са дело на едни от най-талантливи и награждавани български творци в областта на киното и телевизията. Клиповете са заснети от операторите Александър Станишев и Димитър Неделчев, а режисурата е на Еди Шварц и Зоран Петровски. Идеята, по която са реализирани серията от клипове, е на Йордан Петков.

Кампанията "Скрито пред очите ти" се проведе в периода между януари и август 2015 година и имаше за цел да насърчи пътуванията вътре в страната. Проектът промотира 50-те малко популярни туристически обекти на България и постигна резултат от 21% ръст на вътрешно туристическите пътувания в страната. Това е един от най-впечатляващите резултати на туристическа кампания у нас за последното десетилетие. Кампанията е финансирана по европейски проект и възложена от Министерство на туризма.

Наградата за туристическа реклама на България на Световия фестивал за реклама в туризма във Фракфурт ще бъде връчена на официална церемония на 8 май в Хамбург, Германия.