Publicis Groupe Bulgaria се присъединява към международната комуникационна структура Publicis One
Секция: БЪЛГАРИЯ
07 Юни 2016 14:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Publicis Groupe Bulgaria се присъединява към международната комуникационна структура Publicis One

/КРОСС/Най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации в страната - Publicis Groupe Bulgariа, обяви днес присъединяването си към Publicis One, международната комуникационна организация, която обединява под един покрив възможностите и експертизата на всички агенции от Publicis Groupe в близо 50 държави. Групата ще продължи да развива дейностите си под името Publicis One Bulgaria, ръководена от нейния изпълнителен директор и основател Николай Неделчев.

Промяната е част от стратегията на групата да извършва мащабни мултинационални процеси и бизнес трансформация, като прилага новаторски творчески похвати чрез използването на новите технологии. Създадена с фокус върху интересите на всеки клиент, Publicis One прилага един напълно нов подход за разработването на крайни решения за пазара, осъзнавайки едновременната нужда от специализация и интеграция в съвременните маркетингови комуникации.

„Очакваме с нетърпение новите предизвикателства и възможности пред Publicis One в Централна и Източна Европа. Вече не говорим само за комуникации и творчество, а за ниво на експертиза, при което допринасяме за бизнес трансформацията и растежа на нашите клиенти", каза Миша Лукич, Регионален главен изпълнителен директор на Publicis One за Централна и Източна Европа.

Присъединяването към Publicis One ще затвърди лидерската позиция на местната структура на френската компания в България. Така групата предоставя най-добрите услуги на местно ниво и ще привлича най-ярките таланти, на които ще предлага интересни възможности за кариерно развитие.

„Клиентите имат достъп до най-добрите инструменти, широк кръг от опитни експерти и получават цялостни решения по лесен, гъвкав и ефективен начин. През годините прилагахме този подход и със сътрудничество успяхме да развием и наложим интегрираните маркетингови комуникации в България, запазихме самостоятелността на отделните агенции и гарантирахме очакваната добавена стойност на всеки наш клиент", сподели Николай Неделчев.

Publicis One Bulgaria обединява осем специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения и производство на аудиовизуални продукти. Всеки от тях ще продължи да функционира самостоятелно с цел запазването на интересите на отделните клиенти. От началото на месец юни, Starcom Mediavest - една от водещите агенции за медийно планиране и купуване в света, ще развива дейностите си в страната също като част от Publicis One Bulgaria.