Клиентите на EVN България могат да заявяват безплатни SMS или имейл услуги вече и онлайн
Секция: БЪЛГАРИЯ
08 Август 2016 10:36
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клиентите на EVN България могат да заявяват безплатни SMS или имейл услуги вече и онлайн

/КРОСС/ Заявка за безплатните SMS или имейл услуги на компанията може да се подаде и по други начини по предпочитание на клиента - по имейл, поща или на място в EVN Офис

Клиентите на EVN България вече могат да заявяват и чрез онлайн регистрация безплатните SMS или имейл услуги, предлагани от компанията. Онлайн регистрацията се извършва бързо и лесно на страницата на ЕVN България в интернет:
http://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx

За да се регистрират онлайн за безплатните SMS или имейл услуги, е необходимо клиентите да попълнят единствено данните в електронния формуляр - клиентски номер, ИТН (измервателна точка номер), име, фамилия и ЕГН.

Чрез безплатните SMS или имейл услуги клиентите получават:
• ежемесечна информация за стойността на фактурата за консумирана електроенергия - веднага след нейното издаване;
• предварителна информация за предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.

Общо над 120 000 клиенти на EVN България са заявили до август 2016 г. посочените безплатни услуги.

Същевременно остават налични и другите възможности за заявка на услугите - на имейл info@evn.bg, чрез подаване на декларация на място в удобен EVN Офис или по поща (адрес: EVN България, ул. "Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив).