LG оборудва луксозния BEST-WESTERN PREMIER с най-новото си потфолио хотелски телевизори
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Ноември 2016 10:43
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG оборудва луксозния BEST-WESTERN PREMIER с най-новото си потфолио хотелски телевизори

/КРОСС/ На специално събитие отвори врати хотелът Best-Western Premier Sofia Airport Hotel, част от едноименната международна верига луксозни хотели. Той е с отлично местоположение в най-новия бизнес район на София, само на половин километър от летището и удобен достъп до Sofia Airport Centre (SAC). Освен това, хотелът е оборудван с най-модерни съоръжения и технологии от последно поколение, а телевизорите и екраните са на водещата компания в сектора LG Electronics (LG).

Всяка една от 155-те просторни хотелски стаи, Premier King и Twin, както и Deluxe Queen и Business Suite, са оборудвани с най-новите 32-инчови LG LCD хотелски телевизори, модел LW340C. Хотелът разполага и с денонощна бизнес зона и високотехнологичен конферентен етаж, където за съвършено удобство на гостите са инсталирани 43-инчови LG екрани, модел LW310C.

Иновациите в хотелското и бизнес оборудване от последно поколение са продиктувани от всички особености на потребителското търсене. LG е един от пазарните лидери в областта и все повече започва да се отличава от конкурентите си, удовлетворявайки и най-малките и необичайни потребителски очаквания и потребности. Ето защо, телевизорите на LG осигурят уникално зрителско преживяване и комфорт в най-добрите хотели по целия свят.

"Уверени сме, че най-новите ни продуктови предложения за хотели и бизнес сгради се посрещат с ентусиазъм не само от B2B партньорите ни, но и от всички потребители," каза Иван Иванов, изпълнителен директор на LG Electronics България. "Ние сме единствената компания, която има двупосочна стратегия по отношение на продуктовото ни портфолио, включваща както B2B, така и потребителски решения. Това е доказателство, че поставяме еднакъв приоритет и на двете."