България се представи на Global Incentive and Business Travel and Meetings Exhibition with Conferences
Секция: Туризъм
07 Декември 2016 13:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
България се представи на Global Incentive and Business Travel and Meetings Exhibition with Conferences

/КРОСС/ В изложбения център на Барселона приключи изданието на Global Incentive and Business Travel and Meetings Exhibition with Conferences.
Всяка година в борсата се включват над 16 000 фирми от цял свят, тя се провежда от 1988 година и е специализирана за професионалисти в областта на бизнес-пътуванията и конгресния туризъм.

България участва със свой национален щанд. Сред присъстващите имаше и български фирми-изложители и поканени участници.

След завръщането си от Испания, Мария Костова от Sun Spree Travel Partners обясни, че е била в Барселона като част от 5-те български фирми, специално поканени от организаторите на форума. Тя оценява българското участие като много полезно, защото по време на борсата са се провеждали съпътстващи обучения и семинари. „Те ни помогнаха да се ориентираме за качеството на услугите и настаняването, изисквани от фирми и бизнесмени. Разбрахме от какви допълнителни дейности се интересуват съвременните пътуващи бизнесмени, какво да им предлагаме за свободното време", казва Костова. „Разбрахме, че от това, което в момента е модерно и се търси в сферата на бизнес-пътуванията, България може да предложи всичко", казва Мария Костова.
„Никой обаче не ни познава и не ни свързва с подобен вид туризъм, което означава, че не сме популярни, няма никаква реклама", коментира тя.
Забелязала, че доста по-малки страни от нас дори на щандовете на борсата привличат интереса на присъстващите с атракции. Така си направили добра реклама.

Но и този път на нашия щанд нямало нищо, с което да ни забележат. Толкова българи живеят в Барселона. Сигурно с удоволствие биха приели да се хванат на едно дълго българско хоро до нашия щанд. Но все пак, трябва някой да ги покани и организира, коментирали специалисти от туристическия бранш. В повечето от случаите организацията била запазена марка само на министерството. Но участниците в борсата казват и друго. Че присъствието на румънските им колеги и конкуренти в Барселона е било изцяло финансирано от тяхното министерство на туризма.