Discovery и Евроспорт представиха стратегията си за Олимпийски игри 2018
Секция: СПОРТ
09 Февруари 2017 11:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Discovery и Евроспорт представиха стратегията си за Олимпийски игри 2018

/КРОСС/• Евроспорт ще покаже игрите по невиждан досега начин - улавяйки всеки момент от всеки ъгъл, обединявайки всички зрители
• Олимпийските игри през 2018 ще бъдат първите дигитални олимпийски игри в Европа
• Евроспорт ще приложи иновативна стратегия за излъчване на игрите, предоставяйки още по-увлекателно олимпийско преживяване на всички екрани на канала
Discovery Communications и Евроспорт отбелязват една година до началото на Олимпийските игри в Пьончан през 2018 г., като разкриват стратегията си за представяне на съдържание, която ще приложат преди и по време на зимните олимпийски игри. Евроспорт дава заявка да предложи на зрителите невиждано досега преживяване, като излъчи всеки момент от Игрите в Пьончан от всеки ъгъл и по всички свои канали.

Използвайки ненадмината програма от олимпийски спортове и експертизата на Евроспорт, Discovery ще покаже олимпийските игри на още повече хора на повече екрани откогато и да е било - на всички абонаментни и дигитални платформи на Евроспорт в 50 страни.

По време на зимните олимпийски игри Евроспорт ще излъчи повече от 100 събития на живо и по заявка, предоставяйки достъп на зрителите на всяко устройство и по всяко време. Каналът ще превърне Пьончан 2018 в най-дигиталните олимпийски игри в Европа, като ще улови всеки момент от състезанията и ще провокира интереса на потребителите към социалните и дигиталните платформи на Discovery (включително Eurosport.com).

„Усилията ни да преобразим преживяването на зрителите по време на олимпийските игри и да ангажираме всички фенове в Европа е смел ход, към който искаме да се придържаме и да надминем. Discovery споделя голяма част от ценностите, представени от олимпийските игри, затова сме щастливи, че ще можем да разкажем всички тези пленителни истории за човешката амбиция, жертвоготовност и постижения", сподели Жан-Бриак Перет, президент и изпълнителен директор на Discovery Networks International.

„Discovery и Евроспорт ще продължат да се придържат към статуса си на иноватори в индустрията и да създават невиждано досега съдържание за олимпийските игри, показвайки всеки момент от всеки ъгъл и обединявайки всички фенове. С наближаването на Зимните олимпийски игри в Пьончан сме готови да дадем силен старт благодарение на опита и работата ни с нашите партньори в Европа, с които споделяме обща визия", допълни Жан-Бриак Перет.

„Ще предложим на феновете нещо различно, като им дадем възможност да проследят историята на всеки местен герой и видят всеки важен за тях момент. За нас е удоволствие да представим нашата стратегия, чиято основна цел е да превърнем Пьончан 2018 в първите дигитални олимпийски игри в Европа", сподели Питър Хътън, изпълнителен директор на Евроспорт.

„Имайки предвид очакванията на феновете и отдадеността на Евроспорт към предоставянето на съдържание на живо, ключова част от стратегията ни е да предложим достъп до всеки момент от олимпийските игри. Една от амбициите ни е да надскочим всеки предишен телевизионен канал, излъчил олимпиадите. Ще направим това чрез ексклузивен достъп от мястото на събитието и

стратегия за представяне на съдържанието, създадена на база приоритетите ни - излъчване на живо, иновация, човешки облик и атмосфера", каза още Хътън.

Стратегия за представяне на съдържанието на всички екрани: Една година олимпийски истории

Преди и по време на Олимпийски игри 2018 целогодишното съдържание на Евроспорт ще включва истории, разказани в дълги и кратки формати с акцент върху:
• Излъчване на живо: Ненадминато отразяване на всеки момент от олимпийските игри, както и на всички олимпийски спортове през цялата 2017 г.
• Иновация: Прилагане на най-новите технологии - VR и добавена реалност - които да привлекат нови и млади потребители.
• Човешки облик: Нови увлекателни истории за най-големите имена в спорта и най-добрите експерти, които да доближат феновете още повече до техните местни герои.
• Атмосфера: Създаване на съдържание, целящо да покаже атмосферата и културата на Южна Корея.
Стратегията за представяне на съдържанието е представена в началото на Световното първенство по ски алпийски дисциплини в Сен Мориц, което се излъчва по Евроспорт на територията на Европа. Световните първенства са най-новото в програмата на Евроспорт, посветена на олимпийските истории, която ще проследи всяка стъпка от пътешествието на спортистите до Пьончан 2018.

Зимните Олимпийски игри в Пьончан през 2018 г. са първите олимпийски игри, които Евроспорт ще покаже в новата си роля на „Дом на олимпийските игри" в Европа. Discovery Communications е притежател на ексклузивните мултимедийни права за излъчването на олимпийските игри от 2018 до 2024 г. в 50 държави в Европа. Споразумението между Discovery Communications и Международния олимпийски комитет беше сключено през юни 2015 г.