Над 177 000 клиенти на EVN избраха да получават безплатни SMS и имейл за своята фактура
Секция: БЪЛГАРИЯ
15 Март 2017 09:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 177 000 клиенти на EVN избраха да получават безплатни SMS и имейл за своята фактура

/КРОСС/ И тази година по повод Световния ден на потребителитe - 15 март, компанията е приготвила подарък за клиенти, които посетят EVN Oфиси

Над 177 000 клиенти на EVN България вече получават безплатни SMS и имейл известия за стойност на своята фактура и известия при пропуснат срок на плащане. Данните показват все по-голяма популярност сред клиентите на онлайн услугите на дружеството.
С лесна регистрация през интернет на https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx клиентите получават безплатно:
• ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане.
• известие за предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.

Също предпочитана онлайн услуга е плащане на задължения чрез платформата „EVN Онлайн плюс" на интернет страницата www.evn.bg. Всеки регистриран в платформата клиент има достъп архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
Линк: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

Както всяка година, във връзка със Световния ден на потребителите - 15 март, EVN ще подари на всеки клиент, посетил офис на компанията, тематичен подарък. Това е специално издадена книжка с пожелания към семейство и приятели.