Airbus и Routehappy обединяват сили, за да обогатят възможностите за резервации на полети
Секция: ИКОНОМИКА
20 Март 2017 17:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Airbus и Routehappy обединяват сили, за да обогатят възможностите за резервации на полети

/КРОСС/Бихте ли резервирали хотелска стая без да сте видели нейни снимки? Малко вероятно. Във време, в което консуматорите имат повече информация отвсякога, за да взимат най-добрите решения за покупки, пътниците на авиокомпании все още имат малко яснота относно полета преди да направят резервация.

Водещият авиационен производител Airbus обединява сили с платформата за покупка на полети Routehappy, за да ускорят заедно трансформацията на този тип пазаруване от стандартно към индивидуално. Съюзът Airbus Routehappy помага на авиокомпаниите да създават убедителни, конкретно таргетирани и индивидуални оферти като например широчина на седалката, лично пространство и забавление по време на полет. Още четири водещи авиокомпании се присъединяват към Airbus Routehappy - Cathay Pacific, Emirates, Lufthansa Group и Singapore Airlines.

По време на туристическото изложение ITB в Берлин, ръководителят на пазарни и продуктови стратегии на Airbus Боб Ланг каза: „Проучване след проучване показва все по-нарастващото значение на преживяването по време на полети за повече от 3,5 милиарда души, които пътуват по въздух всяка година. И все пак пътниците имат малко информация, когато резервират своя полет. Най-накрая това се променя."

„С промяната на компаниите идва и персонализирането при пазаруването на полети. Пътниците имат нужда от по-добра информация, а индустрията се нуждае от платформа, която да им помага да представят предлаганите от тях продукти", каза Робърт Алберт, изпълнителен директор на Routehappy. „Нашето сътрудничество в Airbus дава възможност на компаниите да създават и разпространяват богато съдържание, което е от голямо значение за това как си купуваме полети."
Хавиер Лагардер, ръководител разпространение на Lufthansa Group Hub Airlines, каза: „Увеличаването на възможността на потребителите да избират най-подходящите оферти е в основата на нашата стратегия за дистрибуция. Една инициатива като Airbus и Routehappy поддържа така необходимата трансформация на въздушния транспорт чрез предоставяне на богато съдържание и опции за пътниците. През последните няколко години, ние развихме нашия опит с полети и обслужване до изцяло нови висоти и сме изключително развълнувани да ги представим на туристи от целия свят".

"Непрекъснато се стремим да повишаваме качеството на преживяването на нашите пътници на всеки етап от пътуването им с нас - това започва още от момента, когато планират своето пътуване. Тази инициатива ще ни даде възможност да демонстрираме превъзходството на предлаганите от нас продукти." каза Тоби Смит, генерален мениджър продажби и дистрибуция на Cathay Pacific.

"Това е фантастична инициатива, която ще даде още повече възможности на пътниците", каза Пол Старс, старши вицепрезидент глобални продажби в Emirates. "Ще се радваме по този иновативен начин да представим на потребителите на въздушния транспорт бордното обслужване и уюта на нашата водеща A380 флота."

Хенри Хартфелт, президент на Atmosphere Research Group, каза: „По-голямата част от пътниците се интересуват от подробности за техните полети и такъв тип информация ще им бъде полезна при бъдещи резервации. Компаниите, които предлагат такива услуги, ще имат възможност да се облагодетелстват, предлагайки своите персонализирани продукти."

"Airbus изгражда най-модерното и удобно семейство самолети. Самолети като A350 XWB се открояват със своя тих и климатизиран интериор и предлагат на всеки пътник по-голямо пространство", добави Боб Ланг. "Водещи авиокомпании са инвестирали значителни средства в своите самолетни услуги, в комфорта на кабината, както и в цялостното преживяване на пътниците. От сега нататък, те ще могат да си представят ясно, да избират и да се възползват от предимствата на това ново поколение самолети."