Shell обнови 13 от своите търговски комплекси
Секция: ИКОНОМИКА
24 Март 2017 15:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Shell обнови 13 от своите търговски комплекси

/КРОСС/Shell България обновява своите търговски комплекси, за да ги превърне в предпочитано място за отдих и срещи по време на път. Това е част от дългосрочен проект, започнал в края на 2016 г., който цели да обхване по-голямата част от мрежата от търговски обекти на Shell. Реновираните 13 търговски комплекси са с нов интериор, като основен акцент е уютът. Те се намират в Русе, Бургас, Хасково, Велико Търново, магистрала Тракия (в района на гр. Пловдив) и София, като до края на годината се предвижда реновирането на още обекти.
„Радваме се, че България е една от страните, в които Shell инвестира и ще реализира глобалния проект за преобразяване на търговските обекти. С това Shell България има амбицията да отговори на динамиката на потребностите на нашите клиенти за модерно, атрактивно и удобно място за почивка и срещи по време на пътуване", коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.
Shell отговаря на нуждите на клиентите от по-голямо удобство. Компанията отчита, че хората търсят и ценят ефективна търговска практика, която ще им позволи да спестят време, за да го използват за любимите си неща в живота. Обновените търговските комплекси са с разширен deli2go продуктов асортимент, и предлагат качествена, здравословна и вкусна храна, която включва свежи салати, топли сандвичи и прясно изцедени сокове.
Гостите на търговските комплекси могат да се насладят на ароматно италианско еспресо, сервирано в порцеланови чаши и приготвено по собствена рецепта с първокачествени кафе-машини.
„В основата на проекта по преобразяване на търговските обекти на Shell e желанието ни винаги да предоставяме услуги и удобства от най-високо ниво на нашите клиенти. С този проект искаме да подчертаем нашето гостоприемство и да създадем ново място за срещи за всички, които обичат да пътуват, и да се наслаждават на добре прекараното време в приятна компания. Затова за слоган на проекта избрахме „Да се видим в Shell - новото място за срещи!", коментира Мила Петрова, търговски директор в Shell България.
Обновените търговски комплекси Shell разполагат с нови кътове за отдих, а осем от тях разполагат и с тераса, тъй като качествената почивка по време на път е от съществено значение за сигурното и безопасно пътуване. Новите кътове и тераси ще са на разположение на клиентите на Shell България както за почивка, така и за организация на срещи с приятели, бизнес партньори или хора със сходни интереси под формата на семинари, работилници и клубни срещи. Предлага се и безплатен Wi-Fi за всички клиенти и гости.
За удобството на клиентите паркингът към реновираните обекти е по-голям и леснодостъпен, а броят на касите е увеличен, за да бъде обслужването по-бързо. Освен това витрините са по-големи, за да могат клиентите бързо и лесно да откриват продуктите, които търсят.