Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения
Секция: БЪЛГАРИЯ
03 Април 2017 10:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения

/КРОСС/През декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти - онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.bg, стотици нови клиенти са подали своите данни, за да бъдат информирани, в случай че са забавили плащането на месечната си сметка за електроенергия.

Онлайн регистрацията за получаване на уведомления дава на клиентите няколко значителни удобства:

  • надеждно и лесно уведомяване за забавено плащане;
  • намалява риска за прекъсване на електрозахранването поради пропуснато плащане на сметка;
  • избягва допълнителните разходи по възстановяване на електрозахранването, ако то е било прекъснато за неспазен срок за плащане.

Услугата на ЕНЕРГО-ПРО за получаване на известие по телефон е достъпна още от 2011 година, а по имейл - от началото на 2014. Преди създаването на новия модул на интернет страницата на компанията, заявяването ставаше с посещение на клиентския център на компанията. След стартирането на модула, онлайн регистрацията отнема минута. Достатъчно е клиентът да въведе своя клиентски номер, номер на една от фактурите за електроенергия, издадени през последната година, и да посочи телефон или имейл, на който желае да бъде известяван.

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват предимството да бъдат навременно уведомявани при забавено плащане на дължими суми. Броят на изпращаните известия е различен през зимните и летните  месеци на годината, като средномесечно компанията изпраща над 30 000 SMS-съобщения и над 2 500 имейла на клиенти, които поради някаква причина са пропуснали срока за плащане. След получаване на напомнящото уведомление чрез различните канали на компанията (SMS, имейл, пощенско писмо), над 95 % от клиентите успяват да погасят навреме задължението си и не се стига до прекъсване на електрозахранването. Важно е клиентите да знаят, че при промяна на данните - телефонен номер или имейл адрес, трябва да ги актуализират в системата, за да са сигурни, че ще бъдат своевременно информирани за просрочени задължения. Могат да направят това отново чрез модула на Интернет страницата на компанията, без да е необходимо да посещават център за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО.