Разширяване на Panasonic в Централна и Източна Европа
Секция: ЛЮБОПИТНО
27 Април 2017 16:13
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Разширяване на Panasonic в Централна и Източна Европа

/КРОСС/ Философията на работа и стремежът към високи постижения са превърнали японските технологии в синоним на съвършенство. Неслучайно и продуктите на японската компания Panasonic са толкова популярни с високото си качество.

В отговор на огромния интерес към професионални устройства, компанията от Осака реши да създаде отдел, в който работят едни от най-добрите специалисти. Начело на новия отдел застава Рафал Кис (Rafał Kiss), Бизнес директор за региона на Централна и Източна Европа.

"След много успешни продажби в Полша, Прибалтийските страни, Чехия и Словакия, бях ангажиран с разширяването на пазарите в 17 европейски страни," каза той въодушевен. "Това е много вълнуващо предизвикателство и нашият екип е много ентусиазиран. Щастлив съм, че мога да работя с най-добрите специалисти и съм уверен, че ще постигнем нашите цели!"

Заедно с Рафал Кис, част от екипа на новия отдел са и двама продуктови мениджъри: Елиза Богуцка (Eliza Bogucka) - Продуктов мениджър за категориите домакински електроуреди, малки кухненски електроуреди и осветление, и Магдалена Валинска (Magdalena Walińska) - Продуктов мениджър за категорията Лична грижа и красота.

Якуб Червински (Jakub Czerwiński) е мениджър "Бизнес развитие", който ще отговаря за продажбите.

Посетителите в ресторантите стават все по-взискателни и по-чувствителни. С това е съобразено разработването на електроуреди, които ще улеснят работата на професионалните готвачи. Микровълновата фурна от най-ново поколение, отговаряща на изискванията на майстор-готвачите, е абсолютно задължителна във всяка професионална кухня. Точно такъв уред е комбинираната микровълнова фурна Panasonic NE-C1475. Тя има работен обем от 30 литра и използва технология с SD карта за бързо и лесно актуализация на процедурите за приготвяне на ястия - дори на няколко различни места.

"Благодарение на нашите дистрибутори, продуктите на Panasonic вече се използват широко в кухните на множество първокласни хотели и ресторанти в западноевропейските страни. Майстор-готвачите искат да работят с нашите уреди, като оценяват техните великолепни параметри и широка гама от възможности. За мен е чест да участвам в проект, който ще предостави толкова много възможности на жителите на нашия регион", каза Елиза Богуцка, Продуктов мениджър за домакински електроуреди, малки кухненски електроуреди и осветление.

Екипът за бизнес развитие на Panasonic освен в сегмента на уредите, допълващи висококачественото оборудване на най-добрите професионални кухни по целия свят, ще се стреми да навлезе и във фризьорските салони и бръснарниците в Централна и Източна Европа.

"Професионалните фризьори и бръснари се нуждаят от надеждно оборудване, работещо безотказно и при най-тежки натоварвания," каза Магдалена Валинска, Продуктов мениджър за категорията Лична грижа и красота, и добави "Мъжете са по-склонни да използват услугите на професионалисти, на които предлагаме устройства от най-висок клас, на които могат да се доверят напълно!"

Уникалните машинки за подстригване Panasonic ER-GP80 и Panasonic ER1611 са оборудвани с линейни мотори, позволяващи дълго използване без зареждане на батерията и пълен контрол във всички работни режими. Ножчетата са изработени с японска прецизност и са позиционирани под ъгъл 45 градуса, което осигурява перфектна работа, отговаряща на строгите изисквания на  професионалистите.

Panasonic създава своите иновативни устройства с безкомпромисно качество и надеждност. Подобряване и улесняване на живота и работата е основен принцип на служителите в Panasonic на всяко ниво и във всяка страна по целия цвят. Вярата в успеха и мотивацията спомагат за достигане на върхове и постигане на успехи във всяка област.