All Channels Communication Group е „Агенция на годината“ на BAPRA Bright Awards 2017
Секция: ЛЮБОПИТНО
28 Април 2017 15:55
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
All Channels Communication Group е „Агенция на годината“ на BAPRA Bright Awards 2017

/КРОСС/ За 4-ти път All Channels Communication Group стана „Агенция на годината" на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА). ACCG се пребори за още 10 отличия - 6 първи места, три втори и едно трето. Тази година конкуренцията бе особено сериозна, като организаторите отбелязаха и рекорден брой заявки - общо 113 ентрита в 14 категории.

Освен първо място в категория „Агенция на годината" All Channels Communication Group грабна още 6 първи места. В категорията „Дебют на годината" две от кампаниите на Агенцията делят първото място - кампанията за лансирането на новия сайдер на Загорка АД „Крадецът на ябълки", както и новата линия на козметичната компания AVON - Mark.

В категорията „Иновативна кампания" отново две кампании на All Channels грабнаха първите места - тук отличените са отново „Крадецът на ябълки" и кампанията, създадена за телевизионния канал Discovery Networks, промотираща поредицата „Кралете на дивото", чийто премиерен епизод беше заснет в България.

Отново с Discovery Networks, но този път с кампания за представянето на премиерен епизод от поредицата „Двойно оцеляване", заснет в България, Агенцията си извоюва първото място и в категорията „Дигитална кампания". В тази категория още две кампании донесоха отличия на All Channels - „Крадецът на ябълки" и Viber Flash Sales, създадена за Мтел, които си поделиха второто място.

Това не беше единственото отличие за екипа, работил за Мтел. На снощната церемония най-големият журналистически конкурс в България Мтел Медия Мастърс триумфира на първото място в категория „Специално събитие".

В предпоследната категория за вечерта „Комуникационна кампания на годината" All Channels си тръгна с още две признания - второ място за „Кралете на дивото" на Discovery Networks и трето за лансиращата кампания на Stolichno Pale Bock, създадена за Загорка АД.

На церемонията, провела се снощи, гостуваха двамата председатели на журито за 2016 и 2017 г. - Кристоф Жинисти и Ричард Хоутън, както и един от редовните съдии в БАПРА - Ян Боуман, който връчи голямата награда в категорията „Агенция на годината" на All Channels Communication Group.