EVN България проведе девета среща на Клиентски съвет
Секция: Технологии
12 Юни 2017 13:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България проведе девета среща на Клиентски съвет

/КРОСС/ На 10 юни 2017 г. в гр. Пловдив се проведе девета среща на Клиентски съвет към EVN България. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше пето заседание.

Клиентите, участници в Клиентски съвет, посетиха диспечерския център на EVN България за управление на електроразпределителната мрежа, където гостите се запознаха с процесите на работа при отстраняване на аварии, въведените нови технологии за дистанционно управление на съоръжения и др. Участниците в Клиентски съвет посетиха и денонощния телефонен център на дружеството за контакти с клиенти.  Те се запознаха с информация за качеството на обслужване на клиентите, бързината на приемане на обажданията по телефон, имейл и др.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и и предлагат идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от компанията услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Информация за Клиентски съвет към EVN България може да се прочете на:

https://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx