ЕНЕРГО-ПРО предлага експресно обслужване на клиентите си във Варна
Секция: Технологии
26 Юни 2017 10:23
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЕНЕРГО-ПРО предлага експресно обслужване на клиентите си във Варна

/КРОСС/ От 15.05.2017 г. в клиентския център на ЕНЕРГО-ПРО във Варна функционира ново гише за експресно обслужване. То е предназначено за всички посетители, които биха желали да получат информация за услугите на компанията или да се консултират със специалист относно конкретен случай. Повече от 1200 клиенти са обслужени на гишето в ЦОК Варна в рамките на месец.

Информацията, която се предоставя на гишето за експресно обслужване, е свързана с услугите на дружествата от групата ЕНЕРГО-ПРО. Най-често ползваните услуги от клиентите са получаване на справка за необходими приложения за стартиране на дадена процедура и получаване на формуляри и образци. Клиентите могат да получат и изготвени от компанията документи, в отговор на подадени искания или запитвания, като протокол за разсрочено плащане, копие на констативен протокол и на фактура, съгласувана скица/виза за проектиране, проекти на електрически уредби, инсталации и съоръжения. Всички посочени услуги са достъпни и на останалите точки за обслужване в центъра.

Опитът месец след началото на работа на гишето показва, че основните въпроси, по които посетителите желаят да се консултират, са процедура по смяна на титуляр на партида, процеси по ново присъединяване на обекти към електроразпределителната мрежа, актуализация на клиентски данни и подаване на заявление за електронна фактура.

Експресното гише пести време на посетителите в клиентския център на ЕНЕРГО-ПРО във Варна, тъй като не се налага да изчакват клиентите, чието обслужване е свързано с попълване и подаване на документи. С въвеждането на новата услуга се намали времето за обслужване на клиентите, като едновременно се оптимизира работата и се повиши ефективността на Центъра за обслужване на клиенти.