"ЕКО" иска да е №1 в България, готви се да построи бензиностанциите на бъдещето
Секция: ИКОНОМИКА
13 Юли 2017 09:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
"ЕКО" иска да е №1 в България, готви се да построи бензиностанциите на бъдещето

/КРОСС/ С пищно тържество в царския дворец „Врана" „Еко България" отпразнува 15-годишнината от създаването си. За рождения ден на българското подразделение на HELLENIC PETROLEUM GROUP в София пристигна и висшето ръководство на най-голямата гръцка компания в областта на горивата и енергетиката - изпълнителният директор Григорис Стергюлис и Роберто Караханас, мениджър международни и вътрешни пазари.

По време на събитието официално беше  представен новият изпълнителен директор на „ЕКО България" ЕАД - Алексиос Атанасопулос.

И по време на празника беше заявена ясна амбиция - „ЕКО България" да стане номер 1 на пазара в България. Изпълнителният директор Григорис Стергюлис поясни, че HELLENIC PETROLEUM GROUP оперира основно в югоизточния средиземноморски регион и по-точно играе водеща роля в Гърция, Кипър, Македония, Сърбия, Черна гора и България.

„Балканите са нашият дом, нашето семейство. Не само, защото споделяме обичаите, нравите, начинът на живот или обща кухня. А заради химията между нас, изградени сме по един и същ начин", обяви Стергюлис.

Той поясни, че е много трудно за гръцка компания в България.

„България и Гърция са членки на Европейския съюз. Съобразяваме се с изискванията на ЕС по отношение на околната среда, социалната среда и т.н., което за нас значи, че един барел петрол ни излиза с 4 долара по-скъпо в сравнение с барел на конкурентите ни от Близкия изток.

Единственият шанс да сме силно конкурентоспособни е да имаме висока производителност.

Не можем да бъдем втори. За да сме успешни, трябва да бъдем номер 1. Номер 2 е първият сред губещите, а ние не можем да бъдем губещи.

Нашето послание е, че искаме да бъдем само участници, а и фактор за влияние върху енергийния пазар.

Това може да стане само ако и двете страни имат ползи и ние зачитаме нормите на местното общество", каза още изпълнителният директор.

Как обаче „ЕКО България" възнамерява да стане номер 1.

„Иновация, само иновация" - обяви мениджърът международни и вътрешни пазари Роберто Караханас.

Именно това е и мотото на компанията.

„С иновации. За да оцелеем трябва да представим продукт, който да бъде най-добрият. Да бъде добре приет от клиентите. И тук не става въпрос за цена. Тя е само един компонент в услуга на клиента. Трябва да сме иновативни, да уважаваме клиента - той да избира и количество, и качество на продукта.
Ако ние сме хора, които вървим напред, уважаваме клиента и обществото, и се адаптираме, ще сме компания, която има не само прекрасно минало, а и блестящо бъдеще", допълни Караханас.

Като част от развитието на бизнеса на „ЕКО България" не се планира само изграждането на нови обекти, бензиностанции на ключови локации. Целта е те да предлагат много повече продукти, много повече услуги, а не само зареждане с гориво.

Изпълнителният директор Стергюлис на практика очерта визията на компанията за бензиностанцията на бъдещето.

„Да, ще разширим мрежата, ще открием нови бензиностанции. По-важното за нас е да увеличим продуктите, които предлагаме. Предполагам всеки от вас ходи понякога до Гърция на почивка. Представете си един клиент с една карта, която може да се ползва за гориво и за всички продукти, които биха ви били нужни за почивката. И всички тези продукти с отстъпка. Разрастването за нас се състои в два компонента. Увеличено количество и добавени дейности. В бъдеще бензиностанциите ще приличат на голям супермаркет, а колонките за бензина ще са някъде в ъгъла", обяви изпълнителният директор на HELLENIC PETROLEUM GROUP.

Въпреки че е от скоро в страната, на почти чист българрски новият изпълнителен директор на „ЕКО България" Алексиос Атанасопулос се представи пред гости и журналисти. Той разкри и една приятна изненада. Традиционно HELLENIC PETROLEUM GROUP е ангажирано с дейности в услуга на обществото, като подпомагане на спортисти, деца и хора в неравностойно положение. Както и на талантливи младежи. Именно двама български младежи ще получат стипендии и ще могат да учат в университети в Гърция на издръжката на компанията.