Wizz Air представя иновативна услуга: Fare Lock
Секция: Технологии
16 Август 2017 13:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Wizz Air представя иновативна услуга: Fare Lock

/КРОСС/ Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, представи за своите клиенти новата услуга Fare Lock "заключена цена" която ще позволи на пътниците да запазват избраната от тях цена за желания полет и пакет за период от 48 часа. Wizz Air непрекъснато търси как да подобри обслужването на клиенти си и от днес представя тази уникална възможност, така че да отговори по най-добрия начин на потребностите на своите пътници, които търсят най-изгодната сделка.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА УСЛУГАТА WIZZ FARE LOCK
• Fare Lock е иновативна услуга, която дава възможност на пътниците на WIZZ да запазят избрана цена за период от 48 часа срещу такса в размер на BGN 6/ сегмент/ човек.
• Услугата Fare Lock е валидна за резервации, направени поне 7 дни преди датата на заминаване или преди датата на първия полет в случай на двупосочен полет.
• Услугата Fare Lock се предлага онлайн на wizzair.com и може да бъде използвана за резервации при еднопосочен или двупосочен полет, както и за няколко пътници. Избраният полет, името/имената на пътниците и броят им не могат да бъдат променяни при запазването на цената след заплащане на услугата Fare Lock.
• За да се финализира резервацията на цената, запазена с Fare Lock, клиентите на WIZZ ще трябва да заплатят пълната сума на сделката с кредитна карта или използвайки кредита в профила си MyWIZZ в рамките на 48 часа чрез страницата My Bookings.
• Ако плащането не е финализирано в рамките на 48 часа от използването на услугата Fare Lock, резервираната сделка автоматично ще бъде отменена.

ПОЛЗИТЕ ОТ УСЛУГАТА WIZZ FARE LOCK
• Находчивите пътници ще могат лесно да запазят най-ниската цена, предлагана за всички WIZZ полети* докато не планират цялата си почивка
• Избраните с Fare Lock полети няма да бъдат разпродадени и цената няма да се променя 48 часа
• Fare Lock има фиксирана цена независимо от полета, периода или избрания пакет

Джордж Михалопулос, главен търговският директор на Wizz Air, сподели: „Wizz Air още веднъж доказа своята отдаденост на това да открива иновативни начини, така че да подобри преживяването на своите клиенти. Новата услуга, стартирала от днес, е чудесен инструмент за това да се премахне стресовия елемент от процеса по резервация, позволявайки на потребителите да финализират покупката си в рамките на 48 часа. Следвайки нашето скорошно обявление във връзка с увеличаването на безплатния ръчен багаж, ние продължаваме да се фокусираме на възможностите да посрещнем по-добре нуждите на нашите пътници".