Huawei се изкачи на 70-та позиция в класацията Best Global Brands 2017 на Interbrand
Секция: Технологии
27 Септември 2017 15:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Huawei се изкачи на 70-та позиция в класацията Best Global Brands 2017 на Interbrand

/КРОСС/ Глобалната бранд консултантска компания Interbrand представи тазгодишната класация за най-добрите глобални марки „Best Global Brands 2017" и потвърди изкачването на Huawei до 70-та позиция, или с две места по-нагоре спрямо 2016 година. Брандът Huawei е оценен на приблизително 6.676 млрд. щатски долара, бележейки ръст от 14% за последната година.

За трета поредна година Huawei се изкачва в класацията на Interbrand след историческия си дебют през 2014 година като първият китайски бранд, който присъства в престижната глобална класация.

 

Основана през 1974 г., Interbrand е най-голямата световна консултантска организация, обхващаща около 2/3 от компаниите във Fortune 100. Годишната ѝ класация "Best Brands Ranking" е високо оценена в световен мащаб и често е използвана за индикатор на стойността на брандовете.

Технологичните брандове продължават да доминират в тазгодишната класация Best Global Brands, обхващайки най-голям дял от класацията в Топ 100. Като технологичен бранд, посветен на съвършените постижения в научно-развойната дейност, признанието за Huawei в класацията на  Interbrand е доказателство за лидерството и нарастващото световно влияние на бранда.

Според Interbrand Huawei ускорява глобалните дигитални трансформации и изгражда един по-свързан свят чрез разширяването на мрежите. Това допринася за бързото развитие с 14% на ценността на марката,  както и за подчертаване на силата на международната компания.

Стойността на бранда Huawei продължава да нараства благодарение на стабилния ръст на дейността и постиженията на пазарите за потребителска техника. През първата половина на 2017 г. доставките на смартфони Huawei са нараснали до 70.01 млн. броя, реализирайки увеличение от 20.06% на годишна база - превъзхождайки средните стойности в индустрията. Флагман моделите от Huawei P и Huawei Mate сериите са станали световноизвестни, засилвайки влиянието на бранда при високия клас смартфони.

Според анализаторите от индустрията IDC, обемът на реализираните доставки на смартфони Huawei превръща бранда в най-големия производител в Китай и третия най-голям в световен мащаб през второто тримесечие на 2017 г. На световния пазар делът на Huawei също се е повишил до 11.3%, спрямо 9.8% за същия период миналата година - поставяйки компанията на 1%  „разстояние" от Apple.

В допълнение на разнообразието от смартфони, Huawei представи и три нови MateBook продукта, комбинирайки стилен и удобен дизайн с мощна производителност. От пускането им на пазара, новите Huawei MateBook устройства са високо оценени и признати както от медиите, така и от потребителите.

Huawei продължава да е признаван бранд от много уважавани институции и включван в най-престижните световни класации. В последното издание Fortune 500, Huawei бе класиран за първи път в Топ 100, прескачайки от 129-та на 83-та позиция. Освен това, компанията е обявена за единствения китайски бранд в списъка на Forbes за най-ценните световни марки през 2017 г.