Топ мениджъри уважиха 7-ия рожден ден на списание и клуб Business Lady
Секция: ЛЮБОПИТНО
28 Септември 2017 15:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Топ мениджъри уважиха 7-ия рожден ден на списание и клуб Business Lady

/КРОСС/ На стилен коктейл в хотел Феста София, списание и клуб Business Lady отбеляза 7-мия си рожден ден. Тържеството събра елита на дамите в бизнеса, а водещите Силвестър Силвестров и Явор Ралинов превърнаха празника в незабравим купон. Организаторите впечатлиха с креативни бизнес и нетуъркинг изненади.

По случай празника, списание и клуб Business Lady получиха Поздравителен адрес от д.ик.н. Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители, която поднесе своите пожелания към г-н Даниел Димитров, създател на списание Business Lady, вдъхновил основаването и развитието на Business Lady Club. „Високо оценявам приноса Ви да мотивирате работещите жени - да вярват в себе си и да търсят нови хоризонти за личностно развитие, социално приобщаване и професионален напредък." (цитат от Поздравителния адрес).

„Създаването и развитието на списание и клуб Бизнес лейди не беше никак лесна задача. Нямаше да се справя без моя екип, но най-вече нямаше да успеем без вашето доверие и ентусиазъм да градим себе си и своя професионален напредък заедно" - сподели г-н Димитров.

Моника Златева, изпълнителен директор на Business Lady Club представи новата визия и концепция на клуба - ВИП място за ВИП дами. Сред акцентите в актуализираната стратегия са засиленото медийно позициониране на клуба, прецизната селективност в избора на членове, непрестанното усъвършенстване като добавена стойност на членството и взаимопомощта между тях. Бяха представени новите нива на членство в Business Lady Club, съобразно различните възможности, които получават членовете - достъп до различни инициативи, медийни изяви и бизнес нетуъркинг.

Новият председател на Business Lady Club, г-жа Гена Събева поздрави гостите и представи своето виждане и перспективи за развитие на клуба. „Аз съм член на Бизнес лейди клуб от 3 години. Тук ме задържат не само контактите, не само професионалните разговори, но и приятелствата, които създадох и позитивните емоции от личните теми, които също засягаме на срещите на клуба. Така разбираме, че не сме сами в ежедневната борба да бъдем отдадени майки и успешни работещи жени" - добави г-жа Събева.

Забавни нетуъркинг игри предизвикаха дамите да излязат от зонтата на комфорта и обичайните си познанства и да създадат нови контакти: размяна на визитки за време, бързина при заявка за членство в клуба, изграждане на кули от визитки и други. Игрите разпалиха състезателния дух на присъстващите и провокираха нови идеи за различни инициативи. Победителите си тръгнаха с много подаръци - комплекти на швейцарската козметика SKIN CODE, елегантно бяло купажно вино от серията СОЛИ на винарска изба Едоардо Миролио, подаръци от дермокозметика Фарма Хиалурон, натурална дермокозметика Doliva и серумът за мигли Bonilash.

Даниела Иванова, член на Business Lady Club и заместник-председател на Сдружение „Успешни в България", представи инициативата, която има за цел да покаже на българските деца, че успешната реализация в България е възможна.

Организаторите представиха на своите гости предстоящия календар със събития и активности на списание и клуб Business Lady за настоящата 2017 и идната 2018 година. На 21 ноември изданието ще проведе за четвърти път годишните си награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „ЗЛАТНО СЪРЦЕ". През януари 2018 година предстои официално събитие за бизнеса, политиката и медиите, на което ще бъде представен Алманахът на успелите личности - ЛИДЕРИТЕ НА БЪЛГАРИЯ, който в момента се подготвя. Проектът цели да разкаже личните истории и пътя на развитие на успели личности в България - съвременен житейски учебник. През март идната година, списание Business Lady ще награди за седма поредна година дами от различни сектори на икономическия, политическия и културен живот на страната ни за техните постижения и добри практики в съответната област. „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА" предстои през април 2018 година - награди, с фокус добрите бизнес практики, успешната индустрия в световен и локален мащаб.

В периода април-юни 2018 година, организаторите ще проведат единствената потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" за десета поредна година. Нейната уникалност се крие в това, че дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. По повод 10-годишнината на инициативата ще бъде изготвена уникална и изключително ценна книга, а именно „МИСИЯ: ЛЮБИМА МАРКА". В нея ще бъдат описани маркетинговите стратегии на марките финалисти в класацията през годините. Те ще ни разкрият някои от тайните и подходите, които са използвали, за да достигнат до сърцата на потребителите и да се превърнат в любима марка. Реални случаи, разказани от Маркетинг екипите на най-успешните брандове на българския пазар. Учебник за добри практики по маркетинг, реклама и ПР, който се основава на реални и успешни подходи и стратегии.

За доброто настроение на гостите се погрижи талантливата певица Веси Бонева, която вдъхнови с авторските си песни Родината, Свързани и Senorita. Специални гости на празника бяха Виолина Маринова (главен изпълнителнен директор на Банка ДСК), арх. Богдана Панайотова (управител на „ЕН АР КОНСУЛТ" ЕООД и корица на последния брой на списание Business Lady), Добромира Манасиева (директор „Човешки ресурси" в Experian Bulgaria), Лилия Караманчева (генерален мениджър на Queisser Pharma Bulgaria), както телевизионната водеща и журналист Валентина Войкова. Винарска изба Едоардо Миролио поднесе на присъстващите своите уникални вина.