Симеонов само пуска димки, няма да предприеме никакви законови промени за медиите
Секция: Интервюта
10 Октомври 2017 12:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Симеонов само пуска димки, няма да предприеме никакви законови промени за медиите

/КРОСС/ Медийният експерт и бивш председател на Съвета за електронни медии доцент Георги Лозанов прогнозира, че вицепремиерът Валери Симеонов няма да инициира законови промени, както обяви вчера. Симеонов изрази намерение да предложи текст, който да изисква повече яснота около собствеността на медиите.

„Естествено, че от много отдавна, колко сме говорили за това, че трябва да има прагове на концентрация, като се изясни собствеността, както и кой по какъв начин, доколко може да бъде собственик в сферата на медиите, само че това никога не става. Много добре зная, че не става тъкмо заради политическата класа, заради хора като Валери Симеонов, които никога не гласуват за това нещо.

Цялата реакция на Валери Симеонов е по-скоро един начин да се измъкне от ситуация, в която беше попаднал заедно с Антон Тодоров. Това със закона е част от тази негова защита чрез атака", коментира пред БНР медийният експерт, според когото вицепремиерът няма никакво намерение да прави законови промени, а „само пуска едни димки в обществото, сред които най-после да излезе най-после от този скандал".

Парите по комуникационните стратегии са европейски - те идват с някаква цел, а именно, за да може информираността на обществото на нараства по определени теми, допълни доцент Лозанов в интервю за предаването "Преди всички":

„Тези пари по комуникационните стратегии, които идват от държавата, засега приличат по-скоро като че ли държавата плаща на медиите, за да им осигурява комфорт. От това нещо отдавна трябва да се излезе и тези пари да се раздават не конкретно от министерството и от държавата, а да има друг начин, по който те да стигат на базата на проекти до самите медии. После да има много голяма степен на отчетност по какъв начин те са реализирани".