До 18 октомври битовите клиенти на EVN България могат да се кандидатират за членове на “Клиентски съвет”
Секция: БЪЛГАРИЯ
13 Октомври 2017 09:50
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
До 18 октомври битовите клиенти на EVN България могат да се кандидатират за членове на “Клиентски съвет”

/КРОСС/ EVN България продължава кампанията си за набиране на участници в третия мандат на "Клиентски съвет" на компанията. В рамките на инициативата "Клиентски съвет" се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството като се разработват идеи по актуални теми, свързани с дейността на компанията и предоставяните услуги.

За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет" е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са поне 2 пъти годишно. Не се изискват познания в сферата на енергетиката.

Достатъчно е в срок до 18 октомври 2017 г. кандидатите да изпратят до компанията кратко писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), адрес, телефон. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet/Kandidatstvai.aspx

Кандидатите могат да изпращат своите заявления по един от следните начини:
• по имейл на адрес klientski_savet@evn.bg
• по поща на адрес: EVN България, ул. „Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив
• на място във всеки EVN Офис.