"Фейсбук" затяга контрола върху политическите реклами
Секция: Технологии
29 Октомври 2017 19:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
"Фейсбук" затяга контрола върху политическите реклами

/КРОСС/ „Фейсбук" затяга изискванията за политическа реклама в рамките на социалната мрежа. Това обяви самият собственик на компанията Марк Зукърбъг в личния си профил.

По думите му съвсем скоро „Фейсбук" ще започне да изисква повече информация относно политическите реклами, особено около дни на избори. „Хиляди хора ще се включат в екипите ни за откриване на подобни реклами. Ще намираме тези реклами както намираме спам", посочва Зукърбърг.

Идеята е да се води отчетност за истинността на дадени кампании и да се знае кой плаща за рекламите.
Новите функции ще бъдат налични още пред 2018 г. в САЩ, а по-късно и навсякъде по света. Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, която се появява в социалната мрежа.

Отделно новите функции ще позволяват на всеки потребител да вижда точно какви реклами е публикувала дадена страница, която посещава.

Всеки, който иска да рекламира политическа кампания или фигура във „Фейсбук" ще преминава много стриктен контрол и ще трябва да дава повече лична информация за проектите.