Мобилно приложение ще помага на туристите в зимните ни курорти
Секция: Туризъм
22 Ноември 2017 15:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мобилно приложение ще помага на туристите в зимните ни курорти

/КРОСС/ Мобилно приложение ще помага на туристите в зимните ни курорти. Това съобщи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по програма „Христо Ботев". От началото на декември ще заработят и виртуални приемни по примера на летните. В момента се търсят подходящите места за позиционирането им.

Да бъдем особено внимателни с предпразничните намаления, предупреди Димитър Маргаритов, често търговците злоупотребяват с невярна информация. "Когато пазаруваме от интернет, първото ни действие трябва да е проверка за съществуването на платформата. Да се убедим, че наистина насреща имаме реален търговец, в противен случай можем за останем без продукт и да се злоупотреби с кредитната ни карта. Разработват се нови правила за справяне с трансграничните нарушения, ангажират се банки и институции за по-добра защита на потребителите, каза още Маргаритов, като даде за пример гласуваните миналата седмица в Европейския парламент правила за по-добра защита в дигиталното пространство. Това не отменя собствените ни задължeния за бъдем внимателни", каза Маргаритов.

Като пример той даде, новите модерни телефони с много възможности, които могат да се превърнат в капан за по-възрастен човек, който не знае как да борави и изтегли приложение с допълнителни такси. Маргаритов напомни да купуваме техника, особено смартфони, от официален представител, това ще ни осигури при необходимост ползването както на законовата, така и на търговската гаранция.

Комисията за защита на потребителите ще активизира проверките си по Коледа и Нова година, но съветът е да внимаваме, въпреки предпразничната еуфория, защото се очакват опити за злоупотреби.