Новият състав на Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща
Секция: БЪЛГАРИЯ
27 Ноември 2017 13:57
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Новият състав на Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща

/КРОСС/ На 25 ноември 2017 г. в гр. Стара Загора се проведе първата работна среща на новия състав на Клиентски съвет към EVN България - група от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. Новият, трети състав е продължение на инициативата, стартирала преди 4 години. Участниците в Клиентски съвет имат възможност да предложат конструктивни идеи и препоръки за подобряване услугите и дейността на компанията. Заседанието в гр. Стара Загора беше общо 10-то поред за инициативата.

Eксперти от EVN България обсъдиха с участниците актуални въпроси, касаещи клиентското обслужване на дружеството. Участниците бяха запознати с редица подобрения в предоставяните услуги, начините за контакт с дружеството, инициативите за срещи с клиенти по места и др.

Клиентски съвет е платформа за директна дискусия и обсъждане на въпроси, касаещи клиентско обслужване и услуги. Участниците в Клиентския съвет бяха избрани през октомври 2017 г. след процедура по кандидатстване като участието е доброволно и безвъзмездно.

Клиентският съвет се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност. Той има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.