Световноизвестното италианско кафе KIMBO стъпи и на българския пазар
Секция: ЛЮБОПИТНО
29 Ноември 2017 15:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Световноизвестното италианско кафе KIMBO стъпи и на българския пазар

/КРОСС/ KIMBO - eдин от лидерите на пазара за кафе в Италия стъпва и в България. По този повод от компанията направиха официална презентация и дадоха пресконференция пред българските медии в „София Хотел Балкан".

Директно от Неапол, откъдето тръгва историята на KIMBO, при това от едно малко магазинче за кафе, пристигнаха Фабрицио Нуцифора - маркетинг директор на компанията и Алесандро Сфорца, търговски директор за Централна и Източна Европа и за Близкия Изток.

Модератор на събитието пък бе модният корифей проф. Любомир Стойков.

Официален представител на KIMBO за България от октомври 2017 г. е „Софсток ЛТД". Благодарение на това сътрудничество българските любители на кафето ще могат да се докоснат до най-високите стандарти, идващи от световната столица на еспресото - Неапол.

KIMBO се гордее с над 100 различни бленда, получени в резултат на подбора на най-висококачественото зелено кафе с произход от 50 страни по света. За да придаде характерния стил на неаполитанската традиция, KIMBO смесва и изпича кафето в своята фабрика в Неапол. Основна характеристика на всички разновидности е богатият наситен вкус на кафето, а едно от най-силните визуални послания за удоволствието от чаша кафе KIMBO се свързва с формата на вулкана Везувий - символа на Неапол.

„Кафето ни е произведено в Неапол и няма как да се пренесе от там. Така че всичко, което произвеждаме, го произвеждаме в Неапол и оттам го изнасяме за останалите държави по света", така коментира Алесандро Сфорца въпроса на репортер на Агенция "КРОСС" - дали българският потребител ще може да се наслади на същия вкус, както - и в подножието на Везувий.

„Това, което ще получите в България, ще е същото, което ще получите в САЩ, ще бъде същото и на италианския пазар. Ще бъде различен, естествено, вкусовият профил на различните варианти, които се предлагат, защото например в северните държави предпочитат кафето да е средно до светло изпечено, докато в Италия и по-южните държави си предпочитат тъмно печеното кафе. Има разлика на профила и той е съобразен с това какво се предпочита на местно равнище. Защото имаме 12 различни вида кафе, 12 различни аромата и всеки потребител може да си избере, който му харесва, а аз гарантирам, че според избрания бленд качеството ще е перфектно", допълни търговският директорът на KIMBO.