Световни звезди се обединяват в кампанията #TheUltimate на серията Huawei Mate 10
Секция: ЛЮБОПИТНО
06 Декември 2017 19:19
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Световни звезди се обединяват в кампанията #TheUltimate на серията Huawei Mate 10

/КРОСС/ Huawei стартира нова международна телевизионна кампания с участието на популярни личности от Централна и Източна Европа, и Скандинавските страни. Всички те имат различни роли в клипа, както професионални, така и лични, и едно общо нещо - партньор в лицето на интелигентна машина, смартфон, който улеснява постигането на мечтите им. Серията Mate 10 взаимодейства с тях, отговоря на желанията им, показвайки как за първи път мобилно устройство се адаптира спрямо потребителските нужди. Видеото към рекламния клип на най-новата серия Huawei смартфони е достъпно на адрес: www.youtube.com/watch?v=xk9T0-uJq3w.

Катинка Хосу, олимпийски шампион по плуване, Робърт Левандовски, футболист от световна класа, Манфред Бауман, професионален Leica фотограф, Катринел Менгия, международен супермодел, Масимо Савич, поп музикант и Дукиса Номику, телевизионна звезда, участват в най-новата реклама на серията с устройства Mate 10 Pro и Mate 10 lite, чиято световна премиера бе през през октомври. 

„За първи път толкова много влиятелни личности участват заедно в кампания на Huawei. Изключително сме щастливи и горди, че те споделят идеите ни и се доверяват на нашия бранд. Вярваме, че те олицетворяват приоритетите, които имаме в Huawei, и ни помагат да предадем своето вдъхновение на много хора.", споделя споделя Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел „Потребителски устройства" за HUAWEI България и Македония. 

Идеята на видеото се базира на историите на международни професионалисти - хора, които са изключително добри в това, което правят. Създателите задават въпроса: какво ги прави изключителни? Те не просто работят усърдно за постигане на успеха си, но заедно с Huawei споделят желание за развитие, за прогрес, който не може да бъде спрян, „жажда" за знание и реализиране на целите. 

„С #TheUltimate кампанията искаме да насърчим хората да потърсят вътрешната си сила, с която да постигат повече, точно както Huawei работи всеки ден по следващите си иновации. Ние ежедневно предизвикваме границите и непрекъснато се развиваме.", допълва Лонгруи Цио (Джефри).

Рекламният спот #TheUltimate е дело на DDB & Tribal, а двата модела вече са налични в търговсата мрежа в България.