Звезди във фотосесия в подкрепа на национална кауза
Секция: ЛЮБОПИТНО
12 Декември 2017 16:37
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Звезди във фотосесия в подкрепа на национална кауза

/КРОСС/ Посланиците на ДНК с художествени портрети в благотворителния календар на Fibank за 2018 г.

На специално събитие ДНК и Fibank представиха 12 художествени портрета, включени в благотворителния календар на финансовата институция за 2018 г. С красивото издание Fibank застава зад кампанията на ДНК в подкрепа на раждаемостта "Направи го за България". Владо Николов, Хилда, Казасян, Андрей Арнаудов, Иван Христов, Ирина Тенчева, Мария Гроздева, Ути Бъчваров, Поли Генова, Ива Дойчинова, Александър Сано, Миа Сантова и Деян Славчев - Део позираха благотворително пред обектива на фотографа Петър Пешев, заедно с част от бебета на кампанията. Календарите са налични в клоновете на банката в страната, като Fibank удвоява и дарява приходите от продажбата им в подкрепа на каузата на ДНК.

„Благодарни сме на приятелите ни от Fibank, които направиха този красив проект реалност", коментира Андрей Арнаудов, основател и председател на ДНК и връчи на Илона Станева - ръководител на социално отговорния проект от страна на Fibank - Сертификат за особен принос в съхраняването на българското ДНК. Продуцентът Иван Христов аргументира избора си на кауза така: „Можем да съхраним и утвърдим българското, като застанем зад кауза от национална значимост като „Направи го за България". „Имам честта да бъда част от това движение, което се опитва да запази нашата нация и пропагандира идеи, близки и до моята същност.", не скри вълнението от участието си и волейболната легенда Владо Николов.

През изминалата година, едва с първото си издание, „Направи го за България" обедини по безпрецедентен начин църква, бизнес, обществено-значими личности, местна власт, медии, дарители, доброволци, частен и публичен и сектор. Над 10 000 души участваха в мащабното финално събитие на инициативата - Националното кръщене, когато в 1 ден, в 10 града бяха кръстени близо 1000 бебета. Посланици на каузата са значими личности от различни сфери на обществения живот в България, а кампанията е подкрепена от Българската православна църква и ще се провежда ежегодно под патронажа на Негово Светейшество патриарх Неофит. Осносновни медийни партньори на инициативата са bTV Медиа Груп, списание „9 Месеца" и вестник „24 Часа". Част от средствата, събрани от кампанията, ДНК дарява на фондация „Искам бебе" в подкрепа на двойките с репродуктивни проблеми.