Учени установиха, че животът на Земята може би се е зародил в Космоса
16 Декември 2017 10:05

Учени установиха, че животът на Земята може би се е зародил в Космоса

/КРОСС/ Учени установиха, че първите земни "тухлички на живота" са се появили в Космоса, съобщава списание "Лайф", цитирано от БНР. Изследването им освен това показва, че човекът може да е с извънземен произход. Учените констатирали, че молекули на алкохола, захарта и аминокиселините могат да се появят в открития Космос при сблъсъци между метан и други прости химични съединения с космически лъчи.

Сасан Есмаили и колегите му от университета в Шербрук, Канада, по изкуствен път създали макет на Космоса и възпроизвели идентична с това космическо пространство атмосфера. Междузвездната материя периодично била подлагана на въздействието на магнитни полета и други видове излъчване, като били имитирани процеси в открития космос.

Резултатите от експеримента им сочат, че във вътрешността на макета започнали да се появяват свързани с живота молекули. Това свидетелства, че първите форми на живот може да са се зародили не на Земята, а в Космоса, и потвърждава теорията, че човекът може да има извънземен произход. Резултатите от изследването са публикувани в Journal of Chemical Physics.