LG изследва нови възможности за бизнес приложение на роботите си с разширяването на портфолиото
Секция: Технологии
04 Януари 2018 18:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG изследва нови възможности за бизнес приложение на роботите си с разширяването на портфолиото

/КРОСС/ Роботите са един от ключовите фактори за превръщането на LG в лидер при изкуствения интелект

След като представи гамата си от роботи преди година, LG Electronics (LG) изненадва публиката с още иновации в тази област и ще покаже три нови работни робота по време на изложението за потребителска електроника CES 2018. Създадените от LG концептуални роботи са специално разработени за употреба в хотели, летища и супермаркети. Тези модели засвидетелстват ангажимента на LG към този бизнес сегмент и желанието на компанията да разраства продуктовото си портфолио за роботика.

LG представя новата си CLOi (КЛОУИ) марка с роботи, като част от нея са робота-сервитьор (Serving Robot), робота-пиколо (Porter Robot) и робота-пазарска количка (Shopping Cart Robot). Те са новите предложения на компанията след лансирането на тестовия робот за предоставяне на насоки по летищата (Airport Guide Robot) и тестовия робот за почистване на летища (Airport Cleaning Robot), чиито изпитвания наскоро приключиха успешно в рамките на международното летище в Корея. Роботът-косачка (Lawn Mowing Robot) и вежливият Hub Robot, които наскоро участваха в тестове в една от най-големите финансови институции в Корея, са също част от продуктовото семейство на CLOi.

Целта на роботът-сервитьор е бързо и ефективно да разнася храна и напитки на гостите и клиентите в хотелите и чакалните в летищата. Роботът може да достави храна и освежаващи напитки по всяко време, а благодарение на вградения си плъзгащ се поднос, той може лесно и безопасно да сервира. След като доставката бъде потвърдена от клиента, роботът-сервитьор се връща на изходната си позиция напълно самостоятелно.

Роботът-пиколо е създаден с цел да доставя багаж до стаите на гостите. Той намалява неудобствата, свързани с бавното обслужване и дългото изчакване по време на един хотелски престой. Роботът-пиколо може да се справи и с експресни услуги по регистрация на настаняване, както и да обработва плащания, което дава възможност на заетите гости да освободят хотелската стая и багажът им да бъде доставен до изчакващ автомобил за рекордно кратко време.
LG прилага експертизата си в роботиката и за да подобри пазаруването в премиум супермаркети. С помощта на робота-пазарска количка клиентите могат да сканират продуктите, използвайки четеца на баркодове, вграден в робота и така да разглеждат цените. Клиентите също разполагат с пълния си списък с покупки на предния дисплей на робота. Посредством смартфон приложение роботът може да насочва пазаруващите към продуктите, които са избрали.
CLOi роботите на LG ще бъдат разработвани успоредно с ThinQ- марката за изкуствен интелект (AI) при потребителската електроника и домакинските уреди на компанията. CLOi е марка, която е създадена да предоставя едновременно емоционално взаимодействие и новаторско удобство на клиентите, използващи AI технологии.

"Част от бъдещата стратегия за разрастване на LG е разширяването на портфолиото от роботи, които могат да внесат истинско удобство и иновации в живота на клиентите ни," каза Рю Хйе-джунг, завеждащ дивизията за умни технологии в LG Home Appliance & Air Solutions Company. "Ще продължим да развиваме широка гама от продукти при роботите за дома и бизнеса, като същевременно ще търсим нови начини, по които да допринесем за развитието на роботиката."