Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017-а
Секция: Технологии
18 Януари 2018 12:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017-а

/КРОСС/ Компанията увеличи присъствието си на пазарите на мобилни устройства в 26 европейски пазари - от Стокхолм до Атина, с над 20% ръст в продажбите на годишна база

Huawei Consumer Business Group представи бизнес резултатите за смартфон продажбите си през 2017 година в района Централна и Източна Европа, и Скандинавските държави.

„Huawei засилва позицията си в региона с над 20% ръст в търговската дейност" - споделя Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел "Потребителски устройства" за Huawei България и Македония. Отчитайки постоянно увеличение на продажбите, потребителското звено на компанията залага стратегически на иновациите в развойна и изследователска дейност, за да осигурява на потребителите предпочитаните от тях устройства. „Уверени сме, че и през 2018 година, благодарение на новите смартфони, които предоставят интуитивно и достъпно преживяване за клиентите, ще демонстрираме нашия ангажимент и отдаденост към това, което правим", добавя Лонгруи Цио.

Huawei отчита нарастващо търсене на смартфон устройства от всички ценови класове - от флагманите до бюджетно ориентираните модели. С цел да анализира промените в мобилната индустрия и да придобие повече информация за тенденциите сред потребителите, през ноември 2017 г. Huawei подкрепи авторитетно проучване от международната анализаторска компания IDC, озаглавено „Мобилен изкуствен интелект и бъдеще на интелигентните устройства". Данните показват, че през 2016 г. са продадени 5,6 смартфона за всеки продаден персонален компютър. Според оценката на IDC, повече от 60% от световното население ще притежава смартфони до 2021 година. Тези данни кореспондират с постоянния ръст в продажбите на потребителското бизнес звено на Huawei.

Позитивните резултати се отразяват на компанията и по отношение на разпознаваемостта й като премиум бранд в глобален план. През 2017 г. Huawei е класирана на 49-то място в класацията „Top 100 Most Valuable Global Brands" на BrandZ, на 88-мо място в „The World's Most Valuable Brands" на Forbes, както и заема позицията под номер 40 в списъка с най-влиятелните брандове на Brand Finance Global 500.